דגל פלסטין על בניין העירייה בפתח תקוה

אירוע חריג בפתח תקוה: דגל פלסטין נתלה על בניין העירייה ופחים הוצתו בכניסה לעירייה ובסמוך לרכבו של ראש העיר – ראש העיר רמי גרינברג: "שום אירוע מהסוג האמור לא ירתיע אותי ולא ימנע ממני להמשיך באותה מסירות עבור תושבי העיר"

דגל פלסטין על בניין העירייה בפתח תקוה
דגל פלסטין על בניין העירייה בפתח תקוה

הלילה (ד') בסביבות השעה 2:00 הגיעו דיווחים כי אירוע חריג מתקיים בכניסה לבניין העירייה בפתח תקוה.

למקום הוזעקו משטרת ישראל כולל חבלנים, לוחמי אש ממערך הכבאות, מערך האבטחה העירוני וראש העיר רמי גרינברג יחד מנהל אגף הביטחון בעירייה יריב סנדלון.

הכוחות הוזעקו בעקבות עשן שהיתמר מפחים שהוצתו בכניסה לבניין העירייה ובסמוך לרכבו של ראש העיר שחנה במקומו הקבוע, ובעקבות דגל פלסטין שנתלה על הקיר בסמוך לכניסה לעירייה.

כעת, מבחינת כיווני חקירה, מניע או חשודים אין ממצאים אך השוטרים שנכחו במקום לקחו דגימות, תביעות אצבעות, את הקלטות מצלמות האבטחה וחומרים נוספים שיסייעו להם להגיע לאשמים.

ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג אוים בעבר באופן גלוי וסמוי, אך נראה כי כעת מדבר על עליית מדרגה ובעירייה סמוכים ובטוחים כי לאחר בדיקת מערכת ה – DVR של מצלמות האבטחה המותקנות על בניין העירייה, לחוקרי המשטרה יהיה כיוון לחקירה וחשודים.

ראש העיר רמי גרינברג: "בשלב הזה מוקדם להצביע על חשודים או מניע. נהיה יותר חכמים במהלך שעות הבוקר. בכל מקרה, שום אירוע מהסוג האמור לא ירתיע אותי ולא ימנע ממני להמשיך באותה מסירות עבור תושבי העיר ואמשיך לפעול בנחישות להפוך את פתח תקווה למטרופולין הגדול והחזק במדינה".

השארת תגובה