כשהגר"ד יוסף 'נתקע' באזעקת 'צבע אדום'

בעצרת חיזוק בעיר שדרות בהשתתפות חבר מועצת חכמי התורה הגר"ד יוסף שליט"א בעל ההלכה ברורה וראש ביהמ"ד יחווה דעת וממשיך דרכו של מרן, נשא הגר"ד דברי התעוררות לקראת הימים הנוראים בפני מאות משתתפים.

במהלך דבריו חיזק את תושבי שדרות הנמצאים בחזית וסובלים מידי תקופה מירי טילים ואף סיפר על מקרה שאירע לו לאחר שיעור שנשא בעיר אשדוד במלחמת צוק איתן.

"אתם נמצאים בחזית, מתמודדים עם אזעקות. אני רוצה לספר לכם". אמר הגר"ד.

"לפני כמה זמן שהיה צוק איתן הייתי באשדוד. אני יגיד לכם את האמת הזמינו אותי לכאן לשדרות, פחדתי אבל הלכתי לאשדוד שם יש יותר זמן לברוח. נתתי שיעור שם בכולל גדול. בסיום נכנסתי למכונית הנהג התחיל לנסוע, פתאום הגענו למרכז העיר ברמזור התחיל אזעקה אני לא מכיר את הדברים האלו נלחצתי. מה עושים עכשיו. ראיתי כולם רצים ומחפשים מקום התחבאנו באיזה מקום מלא אנשים ואז אנחנו רואים איזה דבר עף בשמיים, רואים את הכיפת ברזל, שומעים בום. תוך כמה שניות הכל נרגע",

מספר הגר"ד והוסיף, "ואז אני מסתכל סביבי. אני רואה שכל האנשים יוצאים, הולכים ברחוב כאילו כלום לא היה. היה ונגמר. חוזרים למסלול של החיים הרגילים. נכנסתי למכונית, נסענו לירושלים ואז בדרך אני חושב מה שקרה כאן היום זה חודש אלול ראש השנה ויום כיפור". אמר הגר"ד יוסף ועורר את הציבור.

"חודש אלול מתחילים להתכונן, מסדרים מרחב מוגן, סליחות, ראש השנה האזעקה בשופר, ואז כולם צדיקים, מתפללים, מתחרטים. מגיע כיפור יותר ויותר ואז מוצאי יום כיפור תוקעים בשופר ואז אחרי זה מה קורה הולכים הבייתה, עושים הבדלה, אוכלים ושותים ואז חוזרים למה שהיינו לפני חודש אלול. היה אזעקה נגמר.

רבינו של עולם.. במילים אחרות אנחנו אומרים לקב"ה, צחקנו עליך. חיכינו שיעבור כיפור ותחתום אותנו וזהו. זה אחד הדברים שאנחנו צריכים להשים לב אנחנו מבטיחים לקב"ה שהשתנה זה לא זמני. צריכים להשאר בחיזוק הזה". עורר הגר"ד.
לאחמ"כ נשא הגר"ד דברי חיזוק בעיר אופקים בפני מאות מתושבי העיר.

השארת תגובה