פרץ: "קניית דירה תהייה נגישה כמו רכישת רכב"

מפלגת העבודה-גשר השיקה הבוקר מחדש את מאהל רוטשילד בתל-אביב שם הציגו ראשיה את התכנית הכלכלית החדשה שאמורה לסייע לזוגות צעירים לרכוש דירה

עמיר פרץ
עמיר פרץ

יו"ר מפלגת העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ, ח"כ איציק שמולי וחגי רזניק המועמד לרשימת העבודה גשר (כיהן בעבר גמנכ"ל משרד השיכון) הציגו הבוקר בשדרות רוטשילד את תוכנית הדיור של העבודה גשר. התכנית כוללת בניית 200,000 דירות על ידי המדינה, מסלול ליסינג לדירה ופיתרון למשבר הדיור הציבורי ע״י בניית 70,000 יחידות דיור.

יו"ר הרשימה ח"כ עמיר פרץ הבטיח, כי "קניית דירה תהייה נגישה כמו רכישת רכב. ההפקרה החברתית של נתניהו משפיעה גם על הזוגות הצעירים שקורסים תחת מחירי הדיור. משבר הדיור לא ייפתר בלי מנהיגות שתיקח אחריות. אנחנו הצגנו תכנית מפורטת להשקעה במשפחות ובזוגות הצעירים בנושא הדיור – השקעה שתושג בבנייה של 200 אלף דירות ב-5 שנים, על ידי המדינה ובאמצעות הקמת מסלול ליסינג לדירה, כדי שהמשפחות הצעירות יהנו מתשלומים נמוכים, גם אם אין להן הון עצמי".

ח"כ איציק שמולי אמר, כי "ממשלות נתניהו הפקירו את הזוגות הצעירים למאבק חסר סיכוי מול שוק דיור אכזרי. למרות כל ההבטחות וההגרלות רק דבר אחד מצליח להדביק את עליות המחירים- רמת הייאוש של הצעירים. באשמת ביבי דור שלם של צעירים מוכשרים הפך לדור של קנגורו- שנשאר לגור אצל ההורים או תלוי בכיס שלהם עד גילאים מאוחרים. התכנית שלנו מציעה מהפכה שלמה שבה המדינה לוקחת הרבה יותר אחריות ופועלת בנחישות כדי להנגיש לזוגות הצעירים את השאיפה לקורת גג."

השארת תגובה