סוויד: "בכי התמרורים של הליכוד צבוע ושיקרי"

הדברים נאמרו בתגובה לביקורת שהשמיעו השרים אמסלם ואוחנה נגד יו"ר ועדת הבחירות מלצר בגין החלטתו לאסור הצבת מצלמות מחוץ לקלפיות ביום הבוחר

קלפי בבחירות
קלפי בבחירות

חברת הכנסת לשעבר רויטל סוויד מ'העבודה' מתייחסת למתקפת הליכוד על החלטת יו"ר ועדת הבחירות השופט מלצר לאסור הצבת מצלמות בקלפיות ביום הבחיורת ואמרה, כי "התמרורים של הליכוד על איסור הצבת מצלמות בקלפיות צבוע ושקרי".

סוויד התייחסה לביקורת שהשמיעו הבוקר השרים אוחנה ואמסלם ואמרה, כי את השניים, "לא מעניין טוהר הבחירות בכל הארץ ובכל המגזרים, אלא רק הרצון הפסול להרתיע מצביעים בישובים ערביים מלהגיע לקלפי. אם היה חשוב להם באמת ובתמים למנוע זיופים, היו מציגים תכנית כללית להצבת אמצעי בקרה, אבל הם רק מנסים להלך אימים על מי שהצבעתם עשויה לסייע להטות את הכף נגד הליכוד. לא ניתן להם".

שר התקשורת ח"כ דודי אמסלם פנה הבוקר לשופט מלצר ואמר, "קראתי בתדהמה את החלטתך השערורייתית. כנראה שהתבלבלת! – תפקידך הכי חשוב הוא לשמור על טוהר הבחירות ולא לעודד תעשיית זיופים באצטלה של פגיעה בעיקרון ההצבעה החשאית. יואיל בטובו אדוני להודיע לעם ישראל מי אמור למנוע את הזיופים בבחירות, כפי שתועדו והובאו לידיעתך על ידי פעילי הליכוד שנכחו בקלפיות במגזר הערבי".

אמסלם המשיך, "אני שומע הגיגים על 'ניצחון לדמוקרטיה' – בפועל מדובר בתעודת עניות ופגיעה אנושה בטוהר הבחירות וכל זה קורה במשמרת שלך".

בראיון לגל"צ אמר הבוקר שר המשפטים אוחנה, כי "בליכוד שוקלים לעתור לבית המשפט העליון נגד החלטת יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, שלא לאפשר הצבת מצלמות בקלפיות", לדבריו, "בעתיד נצטרך אולי לחוקק חוק אבל לא נוכל להעבירו בסד זמנים כל כך קצר לפני הבחירות. הסיכוי של מהלך כזה נמוך".

השארת תגובה