פסבחצ'ה: בסולתם ממשיכים לחדש

חברת 'סולתם' נבחרה על ידי חברת PASABAHCE (פסבחצ'ה) כמשווקת בלעדית בישראל למותג הזכוכית לבית ולמטבח

PASABAHCE  FACEBOOK
PASABAHCE FACEBOOK

חברת פסבחצ'ה נוסדה ב-1935 על ידי קמאל אתא טורק, שהיה אז שליט טורקיה. זוהי החברה השנייה בגודלה בעולם לייצור זכוכית לבית, ולה 5 מפעלי ייצור: שלושה בטורקיה, אחד בבולגריה ואחד ברוסיה. כיום החברה היא ציבורית ורוב מניותיה מוחזקות בידי ISBANK (אישבנק)- הבנק השני בגודלו בטורקיה. היא משווקת את מוצריה במעל 140 מדינות ברחבי העולם בהצלחה רחבה, זאת בהתאם לטרנד הקיימות ברחבי העולם בו מוצרים חד פעמיים מוסרים מהמדפים והמעבר לזכוכית מקבל תאוצה.

מהלך זה מהווה המשך לחידוש המותג והאסטרטגיה של חברת סולתם, שהשקיעה בו כ-10 מיליון ₪ ב-2018. שינוי האסטרטגיה נועד לרענן את המותג הוותיק, להנגיש אותו לקהל צעיר יותר, לתפוס ולחזק את השפעת המותג בתחום כלי הבישול.

בהתאם למהלך ולאסטרטגיה החדשה, החליפה החברה את משרד הפרסום D-SAY ועברה למשרד הפרסום "אברהם" שיטפל במותג ובמהלכיו הקרובים בארץ.
מהלך המיתוג והאסטרטגיה החדשה כולל: מגוון רחב של מוצרים חדשים, לוגו חדש, שפה חדשה, חנויות בנראות חדשה, אריזות חדשות שמטרתן להנגיש את המידע המקצועי אודות המוצר, בשפה צרכנית ברורה, אסטרטגיית תמחור חדשה, מחירים נגישים שלא היו קיימים בעבר בסולתם, תוך שמירה על מפרטים ואיכות בלתי מתפשרת, במטרה להגדיל את נתח השוק.

החברה הגדילה לאחרונה את מגוון מוצריה בהשקעה של כ-20 מיליון ₪ והציגה צמיחה של כ-40% בהיקף המכירות. רק בשנה האחרונה נפתחו כ-8 סניפים חדשים, האחרון בקניון עופר אבנת, בפתח תקוה, ובקרוב צפויות להיפתח חנויות של המותג בקינג ג'ורג' בתל אביב ובקניון עזריאלי חיפה. ומהווה חלק ממהלכה האסטרטגי של החברה להתרחב ולהכפיל את מספר הסניפים תוך כ-5 שנים.

השארת תגובה