מהפכת המחירים ב'הצורפים' מתרחבת

יוקרה במחירים משתלמים: הצורפים – הרשת המובילה לכלי כסף ויודאיקה מרחיבה את פעילותה גם לארה"ב ובעקבות כך מציגה מהפכת מחירים חסרת תקדים. במסגרת המהפכה ניתן להשיג בסניפי הרשת את הקולקציות המרהיבות של הצורפים במחירים זולים בעשרות אחוזים

מהפכת המחירים בהצורפים מתרחבת
מהפכת המחירים בהצורפים מתרחבת

 

יעקב מרדינגר – בעלים, אמן וצורף ראשי מציין כי הוחלט להשתמש בעוצמת הרשת לטובת הצרכנים שייהנו מהוזלת מחירים דרמטית על מגוון הקולקציות של הצורפים. "הצרכן הישראלי אוהב גם וגם. הוא לא רוצה להתפשר על איכות ויוקרה אך מעוניין לקבל אותם במחירים משתלמים. לראשונה, מהפכת המחירים של הצורפים מאפשרת לו לרכוש  כלי כסף איכותיים ממותג בינלאומי מוערך, במחירים חסרי תקדים", דברי מרדינגר.

מחירים לדוגמא: זוג פמוטים קומינו חלק 21 ס"מ ב – 1,285 ₪, זוג פמוטים בארי מקושט 35 ס"מ ב – 2,450 ₪ , סט גביע וצלחת דגם ליבורנו ב -590 ₪, חנוכיית בארי חלקה ב – 3,450 ₪, מים אחרונים קינג ב- 1,950 ₪. המחירים לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים.

רשת הצורפים ממשיכה כל העת להתחדש  ומציעה שינוי מהפכני בעולם כלי הכסף :HSP – Hazorfim Silver Protect  – ציפוי שכבת הגנה למניעת השחרה. הציפוי מעניק הגנה מלאה לכלי הכסף  לאורך שנים.

בנוסף, הצורפים משיקה שירות עד בית הלקוח, שמעניק אפשרות לחידוש, תיקון וציפוי כלי הכסף בשכבת הגנה מבלי לצאת מהבית.

מוצרי הצורפים הינם היחידים המצוידים בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים.

השארת תגובה