קו חדש לתושבי הקאנטרי בירושלים

מאות משפחות שהתאכלסו באחרונה ברמות, סבלו מהיעדר תחבורה ציבורית ונאלצו להיסחב בדרכים • כעת, בפעילות מחזיק תיק תחבורה דוד זוהר, מושק אוטובוס חדש

אוטובוס מבית 'הארגז'
אוטובוס מבית 'הארגז'

לפני למעלה משנה התאכלסה שכונת הקאנטרי ברמות במאות משפחות, אך לא היו כלל שירותי תחבורה ציבורית לתושבים, עובדה שגרמה סבל רב וחוסר נגישות מהשכונה המרוחקת למרכז העיר.

לאחר פניות מצד התושבים לחבר מועצת העיר ומחזיק תיק תחבורה דוד זוהר (דגל התורה), נכנס הוא לעובי הקורה ולאחר פעילות מצידו מול משרד התחבורה – הושג תקציב לקו ייעודי שיחבר את השכונה המרוחקת למרכז השכונה.

הקו החדש שמספרו 63 יהיה קו סיבובי שיתחיל את מסלולו מרמות ד' ומשם ימשיך למע"ר רמות, רמות א', ויסיים בשכונת הקאנטרי וחוזר חלילה.

הקו ינגיש את התושבים לתחנות הייעודיות ליציאה מהירה מהשכונה וכמו"כ יחבר את הקאנטרי למרכז השכונה, פעילות הקו תהיה החל מהשעה 06:00 בבוקר בתדירות של פעם בחצי שעה.

בשיחה עם תושב השכונה, מסביר פ. וייס את גודל הבשורה וההקלה: "התחנה הכי קרובה אלינו היא במרחק 10 דק' הליכה בתנאים טופוגרפיים קשים, ותאר לך מה עובר על הורים שהיו צריכים כל בוקר להיסחב עם הילדים בעליה התלולה של רח' יעקב אלעזר עד התחנה הרחוקה ברחוב סילבר ובפרט בימי החורף הגשומים זה פשוט סיוט. ב"ה הוקל לנו מאד ששמענו שבזכות פעילותו של ר' דוד יהיה לנו קו אוטובוס עם תדירות טובה שינגיש אותנו למרכז השכונה, יישר כח גדול".

 

השארת תגובה