שיא חדש: 17 שעות דיון ברצף!

ועדת תכנון ובניה בירושלים שוברת שיא אחר שיא בקדנציה הנוכחית • יו"ר הועדה, אליעזר ראוכברגר: "כל דיון כזה מוביל ישירות לבניית אלפי דירות ומאות אלפי שטחי תעסוקה נרחבים. זו האחריות שלנו"

ועדת תכנון ובניה
ועדת תכנון ובניה

ביום רביעי האחרון, בשעות הקטנות של הלילה, בחדר אחד בכיכר ספרא עדיין דלקו האורות. מדובר על חדר הועדה לתכנון ובניה – בו התנהלו דיוני הועדה במרץ רב, משל לא התחילו כ17 (!) שעות קודם לכן. כשהמנצח על המלאכה הוא מ"מ ראה"ע ויו"ר הועדה אליעזר ראוכברגר.

הדיונים התנהלו ברצף משעות הבוקר המוקדמות כדי לאשר את מירב הפרויקטים והתיקים בהקדם, עוד לפני ימי החופשה והחגים.

בסך הכל אושרו בוועדה אמש עשרות תיקים, בהם כמה פרויקטים גדולים במיוחד, דוגמת פרויקט פינוי בינוי ברחוב בוליביה וברחוב קלנר, פרויקט ענק של מתחם עסקים ומגדלים בצומת הגבעה הצרפתית, מתחם מגורים ומלונאות גדול בתחנה הראשונה ועוד.

"במצטבר, מדובר באלפי יחידות דיור ושטחי ענק לתעסוקה שאושרו", כך מסכם בסיפוק יו"ר הועדה ראוכברגר, ששבר שיא שקבע בעצמו בתחילת הקדנציה הנוכחית, לפני חודשים אחדים. "אי אפשר להתלונן, זו האחריות שלנו כנבחרי ציבור וכתושבי ירושלים. יש תיקים שהדיון בהם נמשך שעות, וזה התפקיד שלנו".

ראוכברגר עצמו הופתע לגלות שמדובר בשיא חדש, והוא מעריך כי זה כבר לא יישבר במהרה. "היו תיקים גדולים שנמשכו שעות לכל תיק והיו שעברו בקצב מזורז יותר, אבל בסך הכל הקצב היה יעיל, כל חלופה רלוונטית נבדקה, כל התנגדות נשמעה וכל פתרון הועלה על השולחן. ב"ה שאנחנו זוכים לעסוק בבנין ירושלים", הוא מסכם.

השארת תגובה