שלמו רק 248,000 שקל ואתם בדרך לדירה חדשה

קבוצת נתיב פיתוח מציעה לכם את מגוון הדירות הגדול ביותר בבית שמש- דירות 3-4-5 חדרים, דירות גן, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים בסטנדרט גבוה וללא פשרות כולל ליווי בנקאי ובטחונות

נתיב פיתוח- רק 250 אלף
נתיב פיתוח- רק 250 אלף

פרויקטים חדשים הולכים ונבנים בכל רחבי הארץ, תנופת הבניה בעיצומה. העיר בית שמש היא ללא ספק אחת מן הערים המתפתחות ביותר בשנים האחרונות ומבטיחה את מעמדה כעיר העתיד החרדית.

חברת נתיב פיתוח בבעלותו של הרב שמחה גריידינגר, בעלת וותק של מעל 30 שנה בתחום הנדל"ן והיזמות, הינה אחת מן החברות המובילות במעצמת הבניה בעיר בית שמש. לחברה שורה של פרויקטים מובילים בכל רחבי הארץ. בסטנדרט הגבוה ביותר, באיכות בניה, ובתנאי רכישה מתחשבים- קנתה חברת נתיב פיתוח את מעמדה כאחת מחברות הנדל"ן הגדולות ביותר במגזר החרדי.

החברה יוצאת במבצע חדש ומשתלם במיוחד ל-10 דירות בלבד- שלמו רק 248,000 ש"ח כעת ואת היתרה בסמוך למסירה!

פרויקט 'צמרות נתיב' שברמה ד', השכונה החדשה בבית שמש, ההולכת ונבנית בימים אלו ואף נמצאת בשלבי אכלוס מתחילים, הינו ספינת הדגל של החברה. השילוב האופטימלי של המיקום האסטרטגי בשכונה החדשה והמתפתחת, איכות הבניה וטיב החומרים, הסטנדרט הגבוה ותנאי התשלום הנוחים הופכים את הפרויקט לאחד מן המבוקשים ביותר בעיר. בפרויקט מגוון נרחב של דירות מכל הסוגים- דירות 3-4-5 חדרים לצד דירות גן, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים במפרט טכני עשיר ואיכות גבוהה ללא פשרות שמאפיינת את כל הפרויקטים של החברה בכל רחבי הארץ וכעת במחירים מיוחדים- החל מ-1,239,000 ש"ח.

אז אם אתם מתעניינים בדירה בבית שמש, תחסכו לעצמכם את כל המסע, תתחילו את הדרך במשרדי נתיב פיתוח ותמצאו את הבית החדש שלכם!

השארת תגובה