ב"פרחי הדגל" מלמדים גם זהירות בדרכים

ילדים-מגרש אופניים בביתר עלית - ללא קרדיט צילום
ילדים-מגרש אופניים בביתר עלית - ללא קרדיט צילום

ארגוני הנוער פעילים מאוד בקהילה ומרבים בחינוך הנוער. ארגון הנוער: 'פרחי הדגל' בביתר עלית יצא עם יוזמה מבורכת: מגרש כדורגל הוסב לאחרונה למגרש ללימוד זהירות בדרכים לילדים ובני נוער, בזכות אישור ההסבה על ידי ראש מוסדות 'תורת חסד' (שבשטחם נמצא המגרש), הרב משה הרוש ויוזמה מבורכת של מפקח אזורי בארגון 'פרחי הדגל', הרב ראובן נתן לו.

במגרש החדש סומנו כבישים, מסלולי נסיעה, כיכר, פסי האטה, ותמרורים, כך שניתן לחנך את הילדים והנוער להתנהגות זהירה עם האופניים בכביש.

מספר הרב ראובן נתן לוי, מפקח אזורי ביתר עילית ובית שמש: "באופן יוצא דופן ביקשנו מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) להסב את מגרש הכדורגל למגרש זהירות בדרכים (זה"ב), שבו נחנך את הצעירים לזהירות, בעת רכיבה על אופניים. קיבלנו תגובה חיובית ליוזמה.
בהדרכת מנהל מחוז יו"ש ברלב"ד, ניצן מר, ונציג הציבור החרדי ברלב"ד, אלחנן פרידמן, הפרויקט יצא לדרך".

הוא מוסיף: "צביעת המגרש מומנה על ידי הרלב"ד. ואילו מצידנו, הרב נפתלי פרוש, יו"ר ארגון הנוער פרחי הדגל, מימן 18 זוגות אופניים להדרכת חניכי הארגון 18 קסדות. 18 אפודים ואף 18 משולשים להעמדת האופניים בצורה מסודרת וראויה. והחשוב מכל מימון והחזקת המגרש מידי חודש בחודש. כעת אנו רוצים לאתר ולהכשיר עוד 2 מדריכים למגרש נוסף אליי, כדי להדריך את אלפי חניכי ארגון 'פרחי הדגל' שיגיעו אלינו מכול הארץ".

מוסיף הרב נפתלי פורוש, יו"ר ארגון הנוער, 'פרחי הדגל': "בחברה החרדית אין עוד מגרש שמכשיר ילדים להיזהר בכבישים, למרות שרוב הילדים רוכבים על אופניים, ולכן נכנסנו לענין הזה מתוך החלטה שזו אחריותנו, כארגון נוער מוביל בחברה, להיות מעורבים בחיי הילדים ובשלומם. לכן גם אנחנו מתייחסים להיות אחראים על תחזוקת המגרש לאורך השנה. אנחנו מאוד נרגשים על שיתוף הפעולה הפורה עם הרלב"ד ועם ראש העיר, הרב מאיר רובנשטיין, נציגי משרד החינוך, המשטרה ומעין החינוך התורני".

השארת תגובה