תנופת פיתוח בחינוך העצמאי בחולון

חה"כ יעקב אשר ומנכ"ל החינוה"ע אליעזר סורוצקין בפעילות משותפת עם ראה"ע מוטי ששון להכשרת המבנים לפתיחת שנה"ל במוסדות החינוה"ע בעיר

יעקב אשר
יעקב אשר

שבוע לאחר הביקור המקצועי בשכונת אחיסמך בלוד נמשכת הפעילות להסדרת ההיערכות לפתיחת שנה"ל בערים המעורבות, השבוע הגיעו חה"כ יעקב אשר ומנכ"ל החינוה"ע אליעזר סורוצקין לסיור מקצועי בעיר חולון כדי לעמוד מקרוב אחר פיתוח והכשרת מבני ביה"ס והתיכון כחלק מההיערכות הכוללת לפתיחת שנה"ל במוסדות החינוה"ע, בית הספר היסודי בית יעקב 'בית דוד' ותיכון בית יעקב 'בית דוד' בחולון.

במהלך הסיור ביקרו במבנה ביה"ס היסודי של החינוה"ע ובמבנה התיכון הסמוך יחד עם הממונה על החינוך החרדי בעיריה מרדכי ממליה, שם עמדו מקרוב אחר חידוש המבנים בעקבות ההתפתחות וקצב הצמיחה של בית הספר בהגדלת מספר התלמידות והתרחבות מספר הכיתות מדי שנה.

המנהלת הסבירה על השיפוצים הנעשים במבני בית הספר למניעת הצפיפות הקיימת ולקראת הרחבת הפעילות החינוכית עבור התלמידות מכל החוגים החרדים הלומדות בבית הספר.

בהמשך, הציג מרדכי ממליה בפני המבקרים את תנופת הפיתוח של מבני מוסדות החינוה"ע והיקף הסיוע הניתן מהמנגנון העירוני לטובת הפעלת בית הספר והתיכון של החינוה"ע הנותנים מענה למאות בנות מהעיר חולון והסביבה.

במרכז הסיור נועדו חה"כ אשר ומנכ"ל החינוה"ע סורוצקין עם ראש העיר מוטי ששון בלשכתו יחד עם מרדכי ממליה והצוות המקצועי בכדי לעמוד מקרוב אחר ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים וההיערכות של המנגנון העירוני להכשרת מבני בית הספר והתיכון 'בית דוד' והסדרתם לקליטת מאות התלמידות של מערך החינוה"ע בעיר.

חה"כ אשר הודה לראה"ע ששון: "אני משבח את עמידתך הקבועה לימין החינוך החרדי בעיר ועל פעילותך המקצועית לטובת מוסדות החינוה"ע תוך מתן שירות ותמיכה שווים ללא אפליה בין מגזר כזה או אחר, ובימים בהם משרתי ציבור ובית המשפט מתנכלים לציבור החרדי יש חשיבות רבה בגישתך השוויונית ללא משוא פנים ואפליה"

ראה"ע ששון הודה על הביקור ועל הדיון המקצועי והבטיח להמשיך את שיתוף הפעולה המקצועי עם חברי הכנסת ונציגי דגה"ת ומנכ"ל החינוה"ע בשנים הבאות ולתת מענה בכל המשאבים העירוניים הנדרשים בכל שלבי התפתחות מוסדות החינוה"ע בעירו.

השארת תגובה