242 עולים חדשים הגיעו לישראל מקנדה וארה"ב

שר העלייה והקליטה, אלוף (מיל') יואב גלנט קיבל את פניהם של 242 עולים מארה"ב וקנדה שנחתו הבוקר בנתב"ג העולים, אשר הגיעו בטיסה מיוחדת של ארגון 'נפש בנפש' מצטרפים ל-2,282 העולים שיגיעו לישראל במהלך השנה הנוכחית ממדינות צפון אמריקה

העולים, שהגיעו ארצה התקבלו בטקס חגיגי בנתב"ג במעמד שר העלייה והקליטה ובהשתתפות רעיית ראש הממשלה,הגברת שרה נתניהו, יו״ר הסוכנות היהודית, יצחק (בוז׳י) הרצוג, ומייסד, ומנכ״ל ׳נפש בנפש׳, הרב יהושע פס.

במסגרת גל העלייה לישראל מארצות הברית וקנדה צפויים להגיע לארץ עד סוף השנה 2,282 עולים חדשים ממדינות אלה. מתוכם כ-117 העוסקים במקצועות הרפואה, ביניהם רופאים, אחיות ופסיכולוגים שוצפויים להשתלב במערכת הבריאות בארץ.

עוד נכחו על הטיסה 41 עולים חברי גרעין 'צבר', אשר על לישראל במטרה להתגייס לצה״ל. במסגרת התכנית, אותה מפעילה הסוכנות היהודית, יקלטו משתתפיה בקיבוצים ומושבים בישראל ויתגייסו לשירות משמעותי בצה״ל.

שר העלייה והקליטה אלוף (מיל׳) יואב גלנט: ״שמחתי לקבל הבוקר את פניהם של 242 העולים החדשים מארצות הברית וקנדה, חלקם בני גרעין צבר אשר עלו בגפם במיוחד כדי להתגייס לצה״ל.

בשנה האחרונה צמחה העלייה לישראל ביותר מ 21% ומשרד העלייה והקליטה קלט למעלה מ20 אלף עולים חדשים.

מדובר ביעד אסטרטגי של ממשלת ישראל המסייע בחיזוקה של המדינה והעם היהודי. ברכות לעולים החדשים.

ברוכים הבאים לביתכם האמיתי, הבית של כל יהודי באשר הוא – מדינת ישראל״

רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו: ״ברוכים הבאים לארץ שלכם, לבית שלכם. ברוכים הבאים לישראל. אני מציינת שכאן, בקבוצה הזו, נמצאים 41 חברים של "צבר" של תנועת הצופים, ואני מברכת ואתכם באופן מיוחד כנשיאת הכבוד של "צבר". ברוכים הבאים לישראל וברוכים הבאים לצה"ל.

אתם עזבתם בית חם, משפחה וחברים כדי לעלות לכאן ולהצטרף לסיפור ההצלחה של ישראל, כדי להגיע לכאן, למדינת ישראל, לבית שלכם, לבית שלנו. אתם מצטרפים לצה"ל, שהוא הצבא היחיד ששומר על עם ישראל, הצבא המוסרי ביותר בעולם. אני רוצה שתדעו שכל עם ישראל מחבק אתכם היום. כולנו המשפחה שלכם וגם אם אתם נקראים "חיילים בודדים", אתם לא בודדים. כולנו אתכם תמיד.

הרב יהושע פס, מייסד ומנכ"ל נפש בנפש. "היום, אנחנו לא רק מציינים את הטיסה ה-60 שלנו כמוסד עלייה, אלא חוגגים עשרות אלפי עולים שזכינו ללוות במסע העלייה שלהם וממשיכים ללוותם לאורך כל תהליך קליטתם בארץ כאזרחי מדינת ישראל."