חידוש מרענן: לונה פארק ענק הוקם בבני ברק

לונה פארק ענק, מהגדולים בארץ הוקם בבני ברק, ביוזמת ראש העירייה הרב אברהם רובינשטיין. הלונה פארק יפעל במשך כל ימי בין הזמנים עם מגוון פעילויות, רכבת הרים בגובה 4 קומות, גלגל ענק, מתחם מכוניות מתנגשות, ושלל פעילויות לכל המשפחה, במחיר מסובסד

לונה פארק בבני ברק
לונה פארק בבני ברק

בחודשים האחרונים עמלו בעיריית בני ברק להפיק מספר שיא של אירועי קיץ למען תושבי העיר ובני משפחותיהם, זאת במטרה לרכז כוחות רעננים ומחודשים לקראת פתיחת שנת הלימודים. תכנים איכותיים וערכיים ושלל פעילויות לכל הגילאים, מופעים, סדנאות, והקרנות. אך גולת הכותרת – ה"בילונה" לונה פארק ענק וחדשני עם שלל מתקנים שהוקם בצפון העיר בני ברק, שיפעל בכל ימי בין הזמנים, במיוחד לילדי העיר.

בניגוד לשנים עברו בהם נאלצו תושבי בני ברק לכתת רגליהם אל מחוץ לעיר על מנת ליהנות מלונה-פארק ענק לכל המשפחה. השנה, ביוזמת ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין, ערכה העירייה מהפכה בחשיבה והביאה את האטרקציות לתוך העיר. בילונה מציע את כל מה שילד יכול לחלום עליו, כל מה שאין אפילו במקומות מרוחקים ביותר, כאן ליד הבית, בבני ברק, באווירה המתאימה ביותר לעיר התורה והחסידות. מתקני ענק ופינות לכל ילדי המשפחה בשטח גדול במיוחד שהוכן למטרה זו.

במתחם הבילונה משתרע על פני 12 אלף מטר, שלל מתקנים, ובהם רכבת הרים בגובה של 4 קומות ובאורך של 250 מטר, מתחם טרקטורונים ממונעים, 2 מתחמי מתנפחים, מתקן טרפז ענק – נדנדה אווירית, בלרינת ענק וספינת פיראטים, דוכני שעשועים ותחרויות ועוד.

"בילונה" מצטרף למגוון המופעים והפעילויות שמארגנת לכם מחלקת התרבות. השנה אפשר ליהנות ולצבור חוויות נהדרות דווקא בתוך העיר, עם אטרקציות חדשניות ומופעים מרתקים לכל המשפחה. הקמת הלונה פארק וסדרת אירועי התרבות גורמת לקורת רוח רבה בקרב תושבי העיר החשים כי יש מי שדואג להנאות וחוויות עבורם והכל על טהרת הקודש ושמירת קדושת השבת ללא צורך לרעות חלילה בשדות זרים.

מתחם הבילונה יופעל על ידי "הלפרין הפקות" החל מיום שני י"א באב ועד יום שישי כ"ט באב, בין השעות 10:00-20:00.

לצד הלונה פארק, עמלו במח' התרבות שבראשו עומד הרב יעקב זכריהו ובהנהלתו של הרב יעקב רוזן על מאות פעילויות מגוונות ומרתקות לילדי העיר, בשלל אירועים, חוויות חינוכיות, מופעים, הקרנות והרצאות במגוון נושאים ומקומות, שהוכנו במשך חודשים ארוכים בידי הצוות המקצועי.

לקראת עונת האירועים והמופעים נשלחה לבתי התושבים חוברת מהודרת שהוכנה ע"י מחלקת התרבות אשר מקיפה את כל התכניות וההנחיות הקשורות אליהן, והיא כוללת גם עשרות עמודים של פעילויות, חידונים, תשבצים ושעשועונים חינוכיים וכללי בטיחות לקיץ.

כדי להקל על המוני הנרשמים למגוון התכניות, הועמדה ע"י מח' התרבות העירונית מערכת ממוחשבת וחדשנית, שכדי להפעילה באופן היעיל והנוח ביותר, הושקעו בה מאמצים ואמצעים מרובים, והיא מאפשרת עשרות פניות, באותה עת, לרישום ולרכישת כרטיסים למופעים ולתכניות, באופן מהיר ונוח ביותר.

בדברי ברכתו לפעילות הענפה לקיץ של מחלקת התרבות העירונית, שפורסמה בחוברת המרשימה להורים ולילדים, הדגיש ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין את חשיבותן של פעילויות אלו ההופכות את ימי חופשת הקיץ למלאי תוכן ועמוסי חוויות איכותיות, לעומת ימי חופשה בעבר בהם היו ההורים עסוקים כל הזמן בחיפוש אחרי תעסוקה ותכניות למילוי ימי חופשת ילדיהם.

"עיריית בני ברק משתדלת להעצים את העיר ותושביה, ורואה מטרה בפני עצמה בפיתוח היכולת של התושבים למצוא את מבוקשם וצרכיהם בתוך העיר. אנו מקווים כי השינוי ייטיב עם אלפי התושבים, שרבים מהם יוכלו השנה ליהנות מפעילות תרבות מתאימה, שתיתן להם כוח לכל ימי השנה".

ראש העיר הרב רובינשטיין הודה למחזיק תיק תרבות הרב יעקב זכריהו ומנהל מחלקת תרבות הרב יעקב רוזן, ולצוות המחלקה המסור. מאמציהם הרבים והשקעתם, "הם אלו שהצליחו להביא אותנו להישגים אטרקטיביים אלה, ולהצעיד את פעילות התרבות בבני עוד צעדים משמעותיים". ראש העיר הודה גם לתושבי העיר היקרים, על שיתוף הפעולה לאורך השנים, ועל התגובות החמות הזורמות ללשכתו. "המעורבות שלכם מאפשרת לנו להמשיך ולשדרג את הפעילויות ואת השירות העירוני".

הרב יעקב זכריהו, חבר הנהלת העירייה וראש מח' התרבות עמד בדבריו על חשיבותן של מאות התכניות המגוונות והמבורכות של המחלקה, בפיקוח רוחני ובהתאמה חינוכית מעולה, שתוצאותיהן הן אגירת כוחות ושיפור היכולת לקראת שנת הלימודים המתקרבת ובאה.

הרב יעקב רוזן, מנהל מח' התרבות שיבח את העבודה המסורה והמקצועית של צוות המחלקה להכנת מגוון התכניות ושלל האירועים, זה חודשים אחדים לפני עונת הקיץ, במטרה להעמיד לרשות ילדי העיר שפע תכניות ,חוויות ואתגרים לכל יום.

3 תגובות
  1. אפה עוד נשאר להם מקום

  2. מעניין שחלק מהחוברות של החופש עדיין חילקו באזורים שונים אתמול למרות שההרשמה החלה ביום ד' העבר ולא נשאר צתוך כמה שעות כרטיסים
    ומאידך עובדי העיריה יכלו לרכוש טרם פתיחת המערכת כרטיסיןם

  3. מה הטלפון לבירורים אם אפשר לכתוב ולעדכן באתר
    תודה

השארת תגובה