ליצמן לדרימר: "הנך נכס למערכת הבריאות"

שר הבריאות במכתב למייסד הרפואה האולטימטיבית, ד"ר יצחק דרימר: "הינך נכס למערכת הבריאות ומפאר את שמה"

ליצמן בהרמת כוסית
ליצמן בהרמת כוסית
שר הבריאות, הרב יעקוב ליצמן, מראשי יהדות התורה, שלח מכתב תודה יוצא דופן לאחד הדמויות המובילות בתחום הרפואה המשלימה בישראל – ד"ר יצחק דרימר. במכתבו מבקש ליצמן להודות לדרימר על פעולותיו למען החולים בישראל וזאת עקב מקרה שהובא לידיעתו בו הציל ד"ר דרימר חיי חולה אשר סבל מקשיי נשימה חמורים.

החולה, הגיע למרפאתו של ד"ר דרימר לאחר סדרות טיפולים ארוכות בבתי חולים שלא הניבו שיפור במצבו הבריאותי ומצבו הלך והתדרדר. החולה הופנה ל'מרכז דרימר לבריאות' של ד"ר יצחק דרימר, ולאחר מספר טיפולים חל שיפור דרמטי במצבו, הוא הפחית ממשקלו, הפסיק ליטול תרופות והחל לנשום באופן סדיר.

המקרה הגיע עד ללשכתו שר הבריאות, מר יעקוב ליצמן, ששלח לד"ר דרימר מכתב בו הוא רושם בין השאר:

"הנך עושה את עבודתך נאמנה, במסירות נפש, הראויה לכל שבח והערכה, תוך מתן דגש על הטיפול הטוב ביותר והיחס האנושי ותשומת הלב הראויים ביותר לציבור החולים".

ד"ר יצחק דרימר, כירופרקט בהכשרתו, ייסד בארה"ב את שיטת ה NSA, כירופרקטיקה מתקדמת לטיפול בעמוד השדרה, גב, צוואר ומחלות כרוניות הקשורות במערכת העצבים. לאחר מכן פיתח ד"ר דרימר את הפרקטיקה לשיטת טיפול כוללת הנקראת 'רפואה אולטימטיבית'.
"דרך שיטת ה NSA הבנתי שניתן להתקדם מהנקודה הזאת לעוד נגזרות של המוח ונגזרות של מערכת העצבים" אומר ד"ר יצחק דרימר. "מניסיוני במשך 25 שנות טיפול, אספתי כלים נוספים ומשמעותיים מתחומי הבריאות האולטימטיבית וממספר תחומי בריאות נוספים. שילוב התחומים יחד הביא אותי להבנה מדויקת של תלות מערכות גוף האדם האחת בשנייה ולראייה הכוללת שלהם. הבנה זו הביאה אותי לטפל בצורה קצת שונה בכל מטופל, בכל חולי ובכל בעיה וכך לפתור מהשורש בעיות שמערכות בריאות מתקשות בהן".

בסיום מכתבו רושם שר הבריאות כי ד"ר יצחק דרימר "הינו נכס למערכת הבריאות ומפאר את שמה".

רפואה אולטימטיבית כדרך לפתרון שורש של בעיות בריאות כרוניות וכאב

ברשת המרפאות "מרכז דרימר לבריאות" נעשה שימוש במספר שיטות טיפול הנמצאת בחזית המדע כיום – ביניהם הרפואה הקוונטית. שיטה זו מבוססת על מגע מושכל בקצות אצבעות הידיים אשר משפיע באופן ישיר על התנהגות גלי המוח ומערכת העצבים של האדם.
שיטה זו מיושמת באמצעות שיטת Q.M.M – Quantum Mind Medicine -, שיטת טיפול שפותחה בארה"ב ושד"ר יצחק דרימר היה בין מייסדיה.
"כאשר אדם נפגע או הופך לחולה, מערכות העצבים ובעקבותיהן מערכות הגוף יוצאת ממצב מאוזן ומשתבשות. לכן המחלות הביולוגיות, הכאבים והלחצים השונים המשבשים את אורח החיים הבריא והתקין הם לרוב רק סיפטום. בשיטות הרפואה האולטימטיבית, דרך שילוב כוחות של מספר תחומים, אני מאתר ומטפל במקור האמיתי של הכאב והחולי ופותר אותן השורש".

השארת תגובה