במשרד נפרדו מפלמור: "פער עצום בין האירוע האמיתי לאיך שהוא מסוקר בתקשורת"

במשרד המשפטים נערך היום טקס פרידה מהמנכ"לית אמי פלמור שסיימה 23 שנות כהונה בשירות הציבורי

אמיר אוחנה | צילום: פייסבוק
אמיר אוחנה | צילום: פייסבוק

במשרד המשפטים נערך היום טקס פרידה מהמנכ"לית אמי פלמור בתום 23 שנות כהונה בשירות הציבורי. בטקס נשאו דברים שר המשפטים אמיר אוחנה היועמ"ש אביחי מנדלבליט ופרקליט המדינה שי ניצן.

שר המשפטים התייחס לחילופי גברי שיזם בתפקיד ולביקורת הציבורית שהוטחה בו בגין פיטוריה של פלמור ואמר, כי "מי שנמצא במוקד עין הציבור מכיר זאת, לפעמים יש פער עצום בין האירוע האמיתי לאיך שהוא מסוקר בתקשורת. המקרה הפך לדרמה גדולה כשבכותרות נמרחו מילים כמו 'הדחה' – שמעולם לא נאמרו על ידי ולא הועלו על דעתי".

הוא פנה לפלמור ואמר, "הרגע הזה הוא שלך, את מסיימת כהונה פורה ועשירה. ביססת את מעמדך המקצועי והאישי עד שמונית להיות מנכ"לית. ידייך היו מלאות בעשייה ברוכה ואני מקווה שברור שאת מסיימת את תפקידך בהערכה רבה. אני מודה לך על השנים הארוכות שבהן כיהנת, אני מודה לבני משפחתך על ההקרבה שהקריבו גם הם".

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אמר בטקס, "אנו נפרדים היום ממשרתת ציבור נאמנה, שפעלה מתוך תחושה חזקה של שליחות, רדיפה אחר צדק והבנה של האינטרס הציבורי הרחב. אני מכיר את אמי טוב, ויכול לומר שלא משנה באיזו מסגרת עתידית תפעל- תמיד תישאר משרתת ציבור, כזו שהאינטרס הלאומי של המדינה ניצב נגד עיניה".

פרקליט המדינה, שי ניצן ציין בדבריו, "מעולם לא שמעתי איש פונה לאמי בתואר גברת פלמור, גם שרים ובכירים וגם עובדי המשרד, דבר שמשקף בעיניי את אישיותה ואת האהבה ששררה כלפיה בקרב עובדי המשרד. אין לי ספק שהחותם שהטביעה על המשרד והשם הטוב שהעניקה לו יקלו בעתיד על נשים נוספות להתמנות לתפקידים דומים".

השארת תגובה