דרושים אנשי צוות לקראת שנת הלימודים

בתי הספר ומערכות החינוך נערכים לפתיחת שנת הלימודים ומגייסים אנשי צוות

יצחק טיקוצקי מנכל קריירה
יצחק טיקוצקי מנכל קריירה

תקופת החופש הגדול מנוצלת על ידי בתי הספר ורשתות החינוך לארגון מחדש של צוותי החינוך והצוותים המנהליים במערכות החינוך לקראת תחילת שנת הלימודים החדשה שתפתח בתחילת חודש ספטמבר.

לצד מורים ואנשי צוות נוספים שעובדים מטעם משרד החינוך, במערכת נמצאים עובדים רבים שמועסקים דרך ארגונים וחברות שמפסיקים את עבודתם של המורים והמורות בתקופת החופש הגדול כאשר הפעילות במוסדות החינוך מצטמצמת.

כעת, לקראת תחילת שנת הלימודים, עולה הביקוש בצורה חדה למורים ואנשי צוות לבתי הספר, כולל מזכירות ועובדות משרד שונות. לדברי מומחי ההשמה של חברת קריירה, מידי שנה בסיום שנת הלימודים נפלטים עובדים רבים מהמערכת, אם בעקבות חוסר התאמה, הגעה לגיל הפרישה או מסיבות שונות אחרות ובתי הספר וגופי החינוך נדרשים להשלים את הפערים שנוצרו בכוח האדם.

במאגר המשרות של חברת קריירה, חברת ההשמה וגיוס העובדים המובילה בציבור החרדי נאספו מגוון רחב מאוד שכולל עשרות משרות בתפקידים שונים בתחום ההוראה כמו מורות מקצועיות, מחנכות, מדריכות, רכזות חינוכיות ומנהלות. זאת לצד למעלה מ-800 משרות חדשות ואיכותיות שמתווספות למאגר המשרות הגדול, גם בתחומי תעסוקה אחרים כמו משרות ממשלתיות, אקדמאיות, גרפיקה, עבודות משרדיות, עבודות מהבית הנה"ח ועוד.

לדברי יצחק טיקוצקי מנכ"ל קריירה: "למרות הצטמצמות של תופעת הפיטורים הנרחבים של עובדי הוראה בתקופת הקיץ, עדיין קיים ביקוש רב לעובדי הוראה לפני כל תחילת שנת לימודים. כחברה המובילה את שוק התעסוקה והשמת העובדים בציבור החרדי, אנו יודעים לאתר את העובדים האיכותיים והמתאימים ביותר בכל תחום ולספק מענה הולם גם לגיוס עובדים מאסיבי של מערכות גדולות כמו מערכת החינוך. היכולת לבצע את ההתאמה בין צרכי המעסיקים ולצרכי המועסקים, הפכו את קריירה לחברת ההשמה המועדפת על המעסיקים הגדולים במשק".

השארת תגובה