הצעה אחרונה: 8 – 13 – בן גביר: "הכיסאולוגיה ניצחה"

'הימין המאוחד' במסר לנתניהו: "התחייבות לשניים מבין שורה של תיקים, בתמורה לשריון 'עצמה יהודית' – עו"ד בן גביר: "האיחוד הינה סיסמה ריקה מתוכן"

בן-גביר
בן-גביר

הבוקר פתחה ועדת הבחירות המרכזית את שעריה כאשר המפלגות המבקשות להתמודד בבחירות לכנסת ה- 22 צפויות להגיש את רשימותיהן בזו אחר זו. אלא שבכל הקשור לאיחוד מפלגות הימין נראה כי האחדות רחוקה מתמיד.

הבוקר דווח, כי בפני עו"ד בן גביר הונחה 'הצעה אחרונה' ולפיה ישוריינו עבורם מקומות 8 ו- 13, אלא שבן גביר מתנגד בכל תוקף לקבל את ההצעה ואומר כי ההצעה לא תגרום למצביעי 'עצמה' לצאת מהבית ולהצביע בקלפי.

במקביל דווח, כי ב'הימין המאוחד' שיגרו מסר לראש הממשלה בו הם דורשים התחייבות לקבל אחר הבחירות 2 תיקים בכירים מבין המשרדים הבאים: משרד הביטחון, משרד החוץ, משרד האוצר ומשרד המשפטים. בתמורה לשריון 'עצמה יהודית' ברשימה.

לדבריהם, "הדבר היחיד שביקשנו מהליכוד זה שריון אחד ברשימה לאנשי עוצמה יהודית. אם ראש הממשלה ירצה להביא זאת, אין ספק שיצליח".

עו"ד איתמר בן גביר כאמור זועם על ההצעה והאשים, כי "האיחוד בעיני הימין המאוחד הוא רק סיסמה ריקה מתוכן. סמוטריץ' ובנט מוכנים לסכל את שלטון הימין כדי שאופיר סופר, מוטי יוגב ומתן כהנא יהיו ברשימה לפני איתמר בן גביר, ומראים שהכיסאולוגיה חשובה מהאידיאולוגיה. קבלת ההצעה המגוחכת תגרום למצביעי עוצמה שלא לצאת לקלפיות ואנו יוצאים לדרך אחראית בבלוק טכני עם מפלגת נועם שתציל את קולות הימין".

השארת תגובה