אוחנה מכחיש: אביעד גליקמן שקרן, לא עיתונאי

אמש דיווח גליקמן כי שר המשפטים התערב ופעל לקצץ באירועי הפרידה הצפויים מפרקליט המדינה שי ניצן – השר מכחיש

אמיר אוחנה. צילום: מתוך ויקיפדיה
אמיר אוחנה. צילום: מתוך ויקיפדיה

שר המשפטים החדש אמיר אוחנה על הכוונת של התקשורת:

אמש דווח על כך ששר המשפטים אמיר אוחנה פעל לקצץ בתקציב מסיבת הפרידה הצפויה מפרקליט המדינה שי ניצן.

לפי הדיווח של הכתב אביעד גליקמן ב'כאן 11', אוחנה שלח את אנשיו לבדוק מה גודל התקציב ומה אפשר לקצץ. כרגע מסיבת הפרידה של ניצן צפויה להתקיים במסגרת כנס הפרקליטות הקבוע שנערך בכל שנה באילת. השנה יתקיים הכנס בנובמבר ובפרקליטות מתכוונים לארגן טקס לניצן באותו מעמד את טקס הפרידה הרשמי ובגלל המסיבה הצפויה, התקציב לא אמור לעלות. (מסיבה נפרדת תיערך במועד מאוחר יותר), נכון לעכשיו התקציב מוקפא משום שאין מנכ"ל שיאשר אותו. השר אוחנה מכחיש כי התערב בענין.

שר המשפטים אמיר אוחנה הגיב לדיווח ותקף בחריפות את הכתב אביעד גליקמן שהביא את הדברים:

"אביעד גליקמן הוא שקרן. הוא לא עיתונאי, הוא לא כתב, הוא פשוט שקרן. והפייק-ניוז היומי של גליקמן (לא בפעם הראשונה, זו שיטה): "שר המשפטים ביקש לקצץ בתקציב מסיבת הפרישה של פרקליט המדינה – האירוע הוקפא – הצטרפו למהדורה".

"יש רק בעיה אחת, ואני מוכן ללכת עליה לפוליגרף מול גליקמן ו"המקור" שלו, ככל שקיים כזה: מעולם לא שמעתי על המסיבה הזו, לא התערבתי בה, ולא היו לי כל בקשות בנוגע אליה".

לדברי אוחנה, "גליקמן ביקש וקיבל תגובה לפני שהחליט לשלוח פוש, הנה לשון התגובה: שקר מוחלט מ-א׳ ועד ת׳. השר מעולם לא עסק באירוע המדובר. זהו ניסיון הכפשה נוסף של גורמים עלומים שכלי תקשורת הגון היה משאיר על רצפת העריכה כיאה למקומם של בדיות והמצאות״.

"נו, וחשבתם שגנב הדעת השקרן הזה יפרסם את כל התגובה? מה לגליקמן ולסטנדרטים עיתונאיים מינימאליים? שקרן מגויס מטעם. מעתה ואילך לא תקבל יותר תגובות לשאילתות שלך".

3 תגובות
  1. מסכים עם כל מילה. גליקמן כבר מזמן הפך לבדיחה מהלכת עבור הרבה אנשים וצריך להתעלם מהפניות שלו.

  2. תבדקו היכן אשתו של גליקסמן עובדת

  3. כמו שצריך לבטל את משרת נשיא המדינה, סתם תפקיד מיותר, לקפה ואירוח שאפשר שיבוצע ע"י סגן שר החוץ, כך צריך להוציא את הרשות השופטת מחוץ לחוק, ממילא הם רמאים, שקרנים, וממציאים חוקים לטובתם, מפילים את ביבי, כשאין כלום,שומרים על ליאת בן ארי כשיש עבירות, המאפיה בהתגלמותה.

השארת תגובה