תנובה נכנסת לראשונה למכירה ישירות לצרכן

תנובה תשווק ערכות אירוח להכנה ביתית באמצעות אתר חדש בשם Eaty ♦ כ-75% מהישראלים רוצים שהמנות שתוגשנה תהיינה מנות שהם הכינו בעצמם

תנובה
תנובה
כל מה שאתה זקוק לו באינטרנט

ענת גרוס שון, מנכ"לית חטיבת החלב בתנובה: "זהו צעד ראשון וחדשני שתנובה עושה במכירה ישירות לצרכן. הכוונה שלנו היא להציע לצרכן פתרונות ייחודיים העונים על צורך שאין לו כיום מענה. השירות הייחודי מאפשר לתנובה לבנות תשתית ארוכת טווח לחיזוק הקשר הישיר שלהחברה ומותגיה עם הצרכן, לענות על צרכיו המשתנים ולהעניק לו חוויה חדשנית"

שירותי משלוחי מתכונים ומצרכים עד הבית גלגל ב-2017 בארה"ב בלבד 4.65 מיליארד דולר ועד 2022 צפוי להגיע ל-11.6 מיליארד דולר. מחצית מהאמריקאים מנויים לשירות של משלוחי ערכות מתכונים עד הבית. לטובת המיזם, תנובה חברה לשירות המשלוחים של Gett Delivery: צרכנים שיזמינו עד השעה 17:00, יקבלו את המשלוח עוד באותו הערב.

תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, מציגה את eaty- פלטפורמת אונליין, המאפשרת לצרכנים להזמין הביתה ערכות ייחודיות להכנת מתכונים קלים וטעימים, שנכתבו על ידי שף תנובה וכוללות מצרכים של כלל מותגי הקבוצה מחטיבות החלב והמזון. זוהי הפעם הראשונה שחברה מסחרית בענף המזון משיקה פלטפורמת אי קומרס הפונה ישירות אל הצרכן.

אתר הסחר האלקטרוני eaty מבית תנובה, יציע בשלב הראשון חמש ערכות ייעודיות, מעולמות קולינריים שונים, המתאימים לצרכים מגוונים של אירוח: מאפים מתוקים, מאפים מלוחים, בראנצ', טאפאסים וקינוחים טבעוניים.

כל ערכה של eaty מתאימה להכנת שתי מנות מרשימות וקלות עבור כ-8 סועדים ומכילה: מתכונים מודפסים הכוללים את שלבי הכנה וסדר פעולות פשוט שקל לעקוב אחריו, וכמובן מצרכים איכותיים הדרושים להכנת המתכון (למעט מוצרי יסוד בסיסים הקיימים בכל בית, כמו ביצים, סוכר, מלח, פלפל, שמן וכו'). כך למשל, ערכת eaty "מאפים מתוקים בלב" תכלול מתכונים ומצרכים להכנת עוגת שמרים שושנים עם גבינה ופירות יער וכן מילפיי מסקרפונה ברוטב מנגו. מחיר הערכות ינוע בין 119 ל- 159 שקלים ובתוספת תשלום סימלי של 10 שקלים עבור המשלוח.

הישראלים: אוהבים לארח ולקצור את המחמאות אך מבלי להתעסק בקניית המצרכים
לפי מחקר שערכה תנובה באמצעות מכון TNS, 7 מתוך 10 ישראלים מארחים או מתארחים לפחות פעם בשבועיים, 60% אחוז מהישראלים מעדיפים להתמקד רק בהכנת המנות כשהם מארחים או מתארחים, מבלי לדאוג לקניות, 69% מהמארחים העידו כי הם מעוניינים בקיצור דרך בתהליך ההכנה, אך עדיין רוצים להכין את המנות בעצמם. עוד עולה מהמחקר של- 44% מהישראלים יש ציפייה לקצור מחמאות על המנות שלהם אחרי שהם מבשלים או אופים. 75% מהישראלים רוצים שהמנות שתוגשנה תהיינה מנות שהם הכינו בעצמם. למעשה, 77% מהישראלים חשים חוסר ביטחון בכישורים הקולינריים שלהם ומגדירים אותם כבינוניים ומטה.

92% מהישראלים העידו שכאשר הם מארחים הם היו רוצים להרגיש שהשקיעו באורחים שלהם ובכל זאת שיהיה להם קל להכין את המנה, וכן 68% היו מעוניינים בסיוע מקצועי לבחירת שילוב המנות המוצלח כאשר הם מחפשים מתכונים. תובנות אלו עומדות בבסיס פיתוח פלטפורמת eaty והשירות החדש עונה בדיוק על צרכים אלו.

ענת גרוס שון, מנכ"לית חטיבת החלב, תנובה: "זהו צעד ראשון וחדשני שתנובה עושה במכירה ישירות לצרכן . הכוונה שלנו היא להציע לצרכן פתרונות ייחודיים העונים על צורך שאין לו כיום מענה. השירות הייחודי מאפשר לתנובה לבנות תשתית ארוכת טווח לחיזוק הקשר הישיר שלהחברה ומותגיה עם הצרכן, לענות על צרכיו המשתנים ולהעניק לו חוויה חדשנית".

שיתוף פעולה עם Gett – מקבלים את המשלוח באותו יום
לטובת המיזם וכמענה לאתגר ה Last mile חברה תנובה לשירות המשלוחים של – Gett Delivery והקימה מערך לוגיסטי ייעודי במרלו"ג דן בפ"ת, במטרה לספק שירות מהיר ויעיל וכן לשמור על שרשרת הקירור של הערכה מרגע קבלת ההזמנה ועד להגעתה לבית הצרכן. ניתן יהיה לבצע את ההזמנה בימים א-ה עד השעה 17:00 ולקבל את המשלוח כבר באותו הערב. בחודשים הקרובים יושק eaty, במסגרת פיילוט, ויציע שירות משלוחים באזור המרכז. בין הערים שיכללו בפיילוט: תל אביב – יפו , רמת גן, גבעתיים, קריית אונו, פתח תקווה, הוד השרון ועוד.

שיר זכאי, מנהלת דיגיטל קונצרני (CDO) בתנובה, המובילה את המיזם: eaty" מושתת על אקוסיסטם של שיתופי פעולה חדשנים- טכנולוגיים, וזאת על מנת להבטיח לצרכן הסופי חוויה פרסונלית מתקדמת, אשר מייצרת נאמנות לאורך זמן ומחזקת את הקשר עם המותג. אנו מבינים ורואים גם בעולם, שהצרכן הדיגיטלי החדש מחפש הרבה יותר מרק מוצר ומעוניין לקבל מענה כולל וערך מוסף, ואנו בתנובה מחויבים להעניק לו זאת בדרכים מגוונות כמו בפלטפורמת eaty".

"השירות החדש של תנובה הינו פתרון ייחודי בארץ, ומביא עמו הזדמנות לשינוי תפיסת האירוח. הוא הופך את החוויה כולה למתקדמת ויעילה יותר,eaty נותן מענה לצרכים המגוונים של הצרכנים כמו נוחות וקלות ההכנה, וכמובן, מעניק בטחון לכל מי שרוצה לבשל או לאפות, אך חושש שאין לו את הידע הקולינרי המתאים. כל המתכונים נכתבו במיוחד לפלטפורמת eaty על-ידי שף תנובה, ניב כהן, אשר אחראי על יצירת שילובי המנות בכל ערכה אשר מבטיחים תוצאה מרשימה, איכותית וטעימה." אומרת זכאי.

שוק שמגלגל 4.65 מיליארד דולר בארה"ב
שירות ערכות המתכונים והמצרכים המתכונים גלגל ב-2017 בארה"ב בלבד 4.65 מיליארד דולר ועד 2022 צפוי להגיע ל-11.6 מיליארד דולר. כמחצית מהאמריקאים מחזיקים במנוי לשירות של משלוחי ערכות מתכונים עד הבית. (מקור: Worldpat; (Socratic Technologies.

לדברי זכאי "על-פי מחקר של NDP GRUPE82% מהאמריקאים בוחרים ומעדיפים לאכול בבית. הם אוהבים להתנסות בעצמם בחוויית הבישול והאפייה. יחד עם זאת, הזמן שלהם הוא יקר והם מחפשים פתרונות שמאפשרים להם לחסוך בזמן, מבלי להתפשר על איכות. וכאן נכנסים לתמונה פתרונות ה-Floor to Door באמצעותdelivery service Meal kits, חברות שמציעות שירות משלוחים עד הבית של ערכות מתכונים ומצרכים, כגון הלופרש, בלו אפרון, הום שף, מרתה סטיוארט, פלייטד ועוד.

את הערכות ניתן לרכוש דרך אתר eaty.tnuva.co.il באמצעות כרטיס אשראי.

 

השארת תגובה