"מרכז הספות" תשווק מוצרי חשמל בליסינג

רשת מרכז הספות למכירת רהיטים, אשר פועלת בעיקר במגזר החרדי ובאזור ירושלים, חתמה הסכם לשיתוף פעולה עם חברת "אלקטריקל" למכירת מוצרי חשמל לבית בשיטת ליסינג תפעולי. הרשת תעמיד דוכני מכירה בכנסים ובאתרים לקראת אכלוס של פרויקט "מחיר למשתכן" ברמת שלמה בירושלים אשר יציעו ללקוחות את המודל החדשני לרכישה

אילוסטרציה, צילום אלקטריקל
אילוסטרציה, צילום אלקטריקל

רשת מרכז הספות היא אחת מרשתות הרהיטים המוכרות והחזקות ביותר במגזר החרדי ובאזור ירושלים, היא מפעילה מספר סניפים.

חברת "אלקטריקל" השיקה בחודש שעבר לראשונה מודל חדשני שמציע ליסינג של מוצרי חשמל בתשלום חודשי. העסקה כוללת מלבד המוצרים גם שירות תיקונים מלא (מעבר לאחריות), הובלה התקנה ומימון חוץ בנקאי ובעצם – חיסכון בכאב ראש. השבוע נחתם חוזה שיווק בין החברה לבין הרשת, כך שבפרויקטים של מחיר למשתכן בירושלים הרשת תעמיד עמדות תצוגה ומכירה ותציע ללקוחות הפרויקט לאבזר את בתיהם במוצרי חשמל לבנים במודל של ליסינג תפעולי.

שיטת אלקטריקל מציעה מגוון מוצרי חשמל ביתיים (מוצרים לבנים) על בסיס תשלום חודשי נמוך וקבוע הכולל בתוכו את השימוש במוצר, הובלה, הרכבה, מימון ושירות תיקונים מלא 24/6. (אפילו תיקון המנורה במקרר וסתימה במכונת הכביסה.) ללא כל תוספת מחיר ובפריסה כלל ארצית, מתוך הבנה שמכשירי החשמל אינם נכס אלא אמצעי לשרת אותנו. הלקוח יכול להזמין מוצר אחד או להרכיב לעצמו חבילה בהתאם לצרכיו: מקרר, מכונת כביסה, מייבש כביסה, מדיח כלים, תנור, כיריים. מדובר על מודל שמותאם למציאות הישראלית הנוכחית בה יוקר המחיה הוא אפקט המקשה על רבים לניהול חייהם, המודל מאפשר למי שנכנס לבית חדש ונמצא לפני הוצאות גדולות לא לוותר על מוצרי חשמל ברמה הכי גבוהה ומתאים במיוחד גם למי שרוצה להעלות את התשואה על דירה שהוא משכיר.

אלעזר ון-שפיגל, היזם והבעלים של חברת "אלקטריקל": "אני שמח על השותפות שלנו עם רשת מרכז הספות, שמעניקה ללקוחותיה את האפשרות לאבזר את הבית באופן שלם, ובמחיר שמשפחה יכולה לעמוד בו. אנחנו באים לענות על צורך של קהלים רבים בציבור הישראלי שיוקר המחייה הוא נטל משמעותי על חייהם. המטרה שלנו היא לספק מוצר מעולה, בשירות הכי טוב ובמחיר חודשי שלא משפיע על כלכלת הבית, דבר שמאוד רלוונטי עבור משפחות צעירות או מרובות ילדים. מדובר על מודל שלא קיים במתכונת הזו בשום מקום בעולם, עשינו עבודת מטה ושטח ארוכה לפני היציאה לאור כדי לענות על כל הצרכים של הצרכן הישראלי ואני מאמין שהכניסה שלנו לשוק תשנה את חוקי המשחק. כשחיפשנו מפיצים במגזר החרדי, מצאנו ברשת מרכז הספות את אותם ערכים, מחיר אטרקטיבי שירות בלתי מתפשר ואיכות מעולה".

מנכ"ל חברת "מרכז הספות": "אני משוכנע שהבשורה הצרכנית הזו תשפר את איכות חייהם של מאות משפחות במגזר החרדי. עד היום הצלחנו להביא את בשורת האיכות במחיר נמוך בתחום הריהוט לבית והיום אנחנו מתרחבים לתחום נוסף המעמיס לא מעט על ההוצאה המשפחתי. אצל רוב המשפחות במגזר החרדי היכולת להוציא במקביל לשאר ההוצאות עוד סכום גבוה על רכישת מוצרים, מכבידה ולכן היכולת לשלם סכום נמוך כל חודש ולקבל את כל המוצרים, יחד עם שירות תיקונים לכל סתימה או תקלה, תביא אלינו את בשורת השירות המעולה במחיר נמוך."

רקע מקדים למודל החדש:

כל משק בית רוכש או משדרג אחת לשנה שנתיים, את אחד ממכשירי החשמל הביתיים; מקרר, מכונת כביסה, מייבש כביסה, מדיח כלים, תנור, כיריים. מוצרים אלו, ישמשו את בני הבית לתקופה של כ 4-6 שנים. איכות המוצר פוחתת עם השנים וכך גם באחרית ימיהם עלות תחזוקתם תעלה. מוצרים אלו, הינם הכרח בכל בית, אך עלותם היא נטל כלכלי, למרות ירידה כללית במחירי המוצרים. בישראל ובארה"ב רוב הרוכשים יפרסו בכרטיס האשראי את עלות הרכישה על פני תשלומים רבים. כך שאם בממוצע כל שנה משק בית רוכש או משדרג מוצר אחד, ופורס אותו על פני 24-36 תשלומים ובמקביל משלם עלויות "קריאת שירות טכנאי", על מוצר אחר, נוצר מצב כי בממוצע כל חודש אנו משלמים לא מעט ובסוף שוויי הציוד הנרכש יהיה "שואף לאפס"

השארת תגובה