בן גביר נגד סמוטריץ': "מדליף כדי 'לקפל' את בנט"

"לצערי בשונה ממה שעושים בשמאל ובמפלגות הערביות בימין עדיין לא נפל האסימון שכדי להציל את שלטון הימין חייב להיעשות חיבור", אומר עו"ד בן גביר

בן גביר בכנסת
בן גביר בכנסת

עו"ד איתמר בן גביר, מראשי מפלגת עוצמה יהודית, מתייחס הבוקר למגעים לאיחוד בין מפלגות הימין ומאשים את השר בצלאל סמוטריץ' כמי שמשיקולים שאינם טובת המחנה, בוחר להשאיר את המו"מ עם 'עצמה יהודית' לסוף.

בראיון לירון דקל ברשת ב' האשים סמוטריץ', כי "לצערי בשונה ממה שעושים בשמאל ובמפלגות הערביות בימין עדיין לא נפל האסימון שכדי להציל את שלטון הימין חייב להיעשות חיבור".

לדבריו, "ראש הממשלה באמת רוצה חיבור – הוא גאון במספרים. לצערי יש גורמים בימין, כגון לצערי הרב בצלאל סמוטריץ' שמנסים לעשות על הדברים האלו קופה. זה לא סוד שבצלאל מדליף שראש הממשלה מציע לו כל מיני תפקידי שרים בשביל ללכת לבנט ולקפל אותו וכך 'לשמור' את עוצמה יהודית לסוף. אני לא חושב שזה נכון, אני לא חושב שראש הממשלה מציע משהו לבצלאל סמוטריץ'. עד כמה שאני יודע ראש הממשלה אומר לו: תשמע יקירי, אתה רוצה להיות שר בפעם הבאה? חיבור הוא צו השעה".

על עצם המגעים עם 'איחוד הימין' וההצעות שהונחו לפתחם עד כה אומר בן גביר, "אני מקווה שאף אחד לא חושב שהוא הולך להתנהג כלפינו כפי שהתנהג בפעם הקודמת, שהשתמשו והשתמשו ובסוף זרקו. הפעם אם יהיה בעזרת השם יהיה חיבור – הוא יהיה על בסיס הוגן – במקרה של רשימה אחת גדולה אנחנו מוכנים להתפשר ולקבל את המקום הרביעי, אפילו החמישי. במקרה של שתי רשימות הבהרנו כבר את דרישותינו לקבלת המקומות השלישי, השישי, התשיעי והשנים עשר. כולם יודעים היטב את כוחה של עוצמה יהודית, ויודעים היטב שאני אחת הדמויות הפופולריות בימין". אומר בן גביר.

השארת תגובה