דירות אחרונות ב'צמרות נתיב' בבית שמש

אחרי שמרבית הדירות שיועדו לזוכי 'מחיר למשתכן' כבר שווקו, החלו ב'נתיב פיתוח' בשיווק שאר הדירות בפרויקט 'צמרות נתיב' ברמת בית שמש ד' לכלל הציבור

נתיב פיתוח- רמה ד- מחיר למשתכן
נתיב פיתוח- רמה ד- מחיר למשתכן

לאחר שלמעלה מ-90% מזוכי 'מחיר למשתכן' בפרויקט 'צמרות נתיב' ברמת בית שמש ד' כבר מימשו את זכאותם, החלה לאחרונה המכירה המוקדמת של שאר הדירות בפרויקט היוקרתי לכלל הציבור במחירים אטרקטיביים במיוחד והיא רושמת ביקוש גבוה.

'צמרות נתיב' – פרויקט המגורים החדש של רמת בית שמש ד', נחשב לאחד הפרויקטים המבוקשים ברמה ד' ההולכת ונבנית. מדובר בפרויקט מגורים יוקרתי הכולל דירות בנות שלושה עד שישה חדרים, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים עם מרפסת סוכה לכל דירה, חניה בטאבו, מפרט טכני עשיר ונוף בראשית הנשקף מבתי המגורים בפרויקט. הבניינים נמצאים בבניה מתקדמת כאשר הצפי לאכלוס עומד על כשנתיים וחצי.

פרויקט 'צמרות נתיב' ממוקם במעלה רמת בית שמש ד' ובמרכז השכונה החדשה, השוכן בין כביש 38 לרמת בית שמש ג' הקיימת. דיירי הפרויקט ייהנו מנוף בראשיתי וירוק במיוחד של פאתי הרי יהודה ועמק האלה, ומדירות ברמת גימור גבוהה הנבנים בסטנדרטי הבנייה המתקדמים ביותר.

את פרויקט 'צמרות נתיב' המבוקש בונה חברת 'נתיב פיתוח', בבעלותו של ר' שמחה גריידינגר המכיר היטב את שוק הנדל"ן מחד ואת צרכי הציבור החרדי מאידך. ל"נתיב פיתוח" ניסיון ואמינות של כ-30 שנה בבניית שורה של פרויקטים ברחבי הארץ בכלל ובעיר בית שמש בפרט. נתיב פיתוח היא למעשה החברה הגדולה ביותר בעיר בית שמש עם בניית מספר רב של פרויקטים בשלבים שונים ובהיקף של קרוב ל-1,000 יחי"ד ואלפי מטרים של מסחר וחנויות הנבנים ב-35 בניינים הפרוסים במיקומים הטובים ביותר בשכונה.

החברה מתנהלת בשקיפות מלאה ועל פי כל כללי חוק המכר. הפרויקט מלווה בליווי בנקאי מלא המבטיח לרוכשים ביטחון מלא לכסף שלהם ושקט כלכלי מרגע הרכישה ועד לקבלת המפתח לדירה החדשה.

השארת תגובה