פרייבט קולקשן: לא היה כמו כי לא יהיה כמו

מוצר ישראלי מהגליל שמעסיק מאות ישראלים לא מפסיק להתחדש ♦ את הדגמים של "טבע נאות" תמצאו כמעט בכל העולם כי ככה זה עם דברים טובים, קשה לשמור אותם בסוד ♦ בין אם את הולכת לעבודה, לבילוי או רק לטיול קצר אחר הצהריים, תמיד תרגישי מעודכנת, אופנתית והכי חשוב: שנוח לך! ♦ מיכאל אילוז מנכ"ל טבע נאות: "יש לי הערכה גדולה מאד לציבור הישראלי על הנאמנות ועל זה שהם חוזרים שנה אחר שנה ומצביעים ברגליים נאות"

מיכאל אילוז מנכ"ל טבע נאות
מיכאל אילוז מנכ"ל טבע נאות
כל מה שאתה זקוק לו באינטרנט

חברת טבע נאות נוסדה בשנת 1942 בקיבוץ נאות מרדכי שבגליל העליון. היום, 77 שנה אחרי, הנעליים של טבע נאות נמכרות ב – למעלה מ- 6,000 נקודות מכירה מסביב לעולם. נעלי טבע נאות מגיעות במגוון רחב של דגמים וסגנונות ומתאימות לכל מקום ולכל אירוע. "בטבע נאות אנחנו מאמינים שהיופי מתחיל קודם כל בתחושת הנוחות, ודואגים שכל נעל תתאים כמו כפפה לרגלך", מדגיש מיכאל אילוז מנכ"ל "טבע נאות". "הנוחות של הנעלים שלנו ניכרת בכל פרט ופרט: בחומרי הגלם המשובחים, בירידה לפרטים הקטנים, בעיצוב ייחודי שתומך בכף הרגל באופן מושלם ובמדרך המפורסם של טבע נאות עם שבעת סימני הנוחות".

"בתחילת שנות האלפיים בישראל המערכות הקמעונאיות מתקשות לפעול", מתאר אילוז את התקופה ההיא כיום, "70% מהתוצרת שלנו נמכרת בחו"ל, בארה"ב, קנדה, יפן, אוסטרליה, אירופה, דרום קוריאה ועוד. בדיוק אז, החלטתי להקים רשת חנויות כאן בארץ, התחלנו עם 7 חנויות וכיום אנחנו עם 65 חנויות של הרשת. הנגשנו את הקולקציות ואת הנוחות לצרכן הישראלי, מה שהביא לחנויות קהלים שונים, כמו צעירים שלפני כן פחות התחברו למותג.

"אנחנו מאד גאים להיות מוצר ישראלי מהגליל, מועסקים אצלנו כ-600 עובדים בישראל ועוד כ-100 בעולם. קיבלנו פרסים והוקרה כבר כמה פעמים, זכינו בפרס השיווק כבר פעמיים, פרס העיצוב של איגוד הנעליים בארה"ב, פרס הספק הטוב ביותר ובארה"ב בבחירה של הסופר ברנד שבו זוכה רק אחד מתוך 100 המותגים הנחשקים ביותר בישראל".

"אנחנו מייצרים ארבע קולקציות בשנה, מרעננים את המדף ומפתיעים בכל פעם בדגמים חדשים, אף פעם לא עומדים במקום כי זה שוק דינאמי מאד, המעצבות שלנו נוסעות בכל העולם כדי לראות טרנדים ובכדי ללמוד את השוק. אנחנו יודעים מראש איזה צבע יהיה חזק בעונה הקרובה, למשל בקיץ הקרוב תראו הרבה את הצבע כחול-ירוק. בסך הכל אנחנו מוציאים לשוק כ-300 דגמים חדשים. פעמיים בשנה כל המפיצים מכל העולם מגיעים לתערוכה שאנו עורכים על מנת לבחור דגמים למדינה שלהם. "נאות מצאה נוסחה של הצלחה עיצובית ומצליחה בכל העולם".

החורף לא בא

מיכאל אילוז מנכ"ל "טבע נאות" מסביר על תופעה שקיימת בעולם אך גם כאן בישראל, " המערכת הקמעונאית בישראל חווה שינויים בגלל מזג האוויר העולמי אנחנו רואים שהעונות מתערבבות, כלומר החורף מגיע מאוחר ונכנס לתוך האביב ואפילו לקיץ. וכנ"ל הקיץ נכנס לתוך הסתיו ולפעמים אפילו לתוך החורף. המשמעות היא, כמו בישראל החורף איחר קצת להגיע בשנה שעברה אבל ליווה אותנו ממש לתוך חודש אפריל. מה שקורה במצבים הללו שאנשים לא יודעים מה לקנות. אנשים רוצים לקנות סנדלים אבל עדיין קר, גם לא קונים נעלי חורף כי בתודעה החורף כבר הסתיים ויודעים שאוטו מגיע הקיץ, ומשהקיץ מתבושש לבוא אין מכירות קיץ ואין מכירות חורף. הרבה חברות בארץ ובעולם סובלות מבעיית מכירות לא פשוטה. בשוק הישראלי הדו"חות של חברות ה

אופנה במצב קשה בגלל התופעה הזאת. אנחנו זיהינו את התופעה הזו בחו"ל כבר לפני שלוש שנים והוצאנו קולקציית מעבר – שנקראת גם ביניים – ופשוט יצרנו קולקציה כזאת. ובעולם אנחנו מוכרים את זה די בהצלחה ולמעשה זה מעין סנדל נעל, גם פתוח גם סגור".

" טרנד הספורט אופנה והסניקרס התחזק מאוד בשנתיים האחרונות , אנחנו מתאימים עצמינו למגמה , ועובדים על נשיק קולקציית סניקרס עשויים מעור או מבד , כי הביקוש גדל מיום ליום,. בישראל התרחשו עוד שתי תופעות שמדברים עליהם מאד חזק, אנשים נוסעים לחו"ל וחוזרים עם מזוודות מלאות. כלומר הנסיעות הללו מלמדות את האנשים שאפשר לקנות באירופה במחירים זולים יותר ואין ספק שזה פוגע בשוק המקומי בהנעלה ובאופנה בכלל. ובגלל שהיום הכל זמין בסמארטפונים אפשר להזמין בכל שעה ובכל זמן. הישראלים אוהבים לעשות רכישות באינטרנט מחו"ל בכל התחומים וזו מגמה שרק מתרחבת".

"הייחודיות של טבע נאות", מוסיף אילוז," שאין להשיג במקום אחר, אין כמו, אין דומה. אפשר למצוא חיקויים זולים אבל מהר מאד מבינים שזה לא זה. בארץ המחירים יותר נמוכים וישראלים מפרגנים לתוצרת הארץ כי יש לו הזדהות. חלק מהדי.אנ.איי הישראלי זה סנדלי נאות, הכפכפים או הנעליים. יש לי הערכה גדולה מאד לציבור הישראלי על הנאמנות ועל זה שהם חוזרים שנה אחר שנה ומצביעים ברגליים נאות".

"יש לנו דגמים שלא משתנים כבר 20 שנה ועדיין יש להם ביקוש אך יחד עם זאת אנחנו כל הזמן מתקדמים וממציאים דגמים חדשים ואופנתיים. המהפכה שעשינו במגוון המוצרים הביאה לנו קהל חדש שמצד אחד רוצה להראות טוב אבל מצד שני חשוב לו הבריאות והנוחות. זו מגמה שגדלה בארץ ובעולם עם השנים, כולנו מכירים את הסיטואציה בעיקר בקרב נשים שמחכות לסיום האירוע בכדי לזרוק את הנעליים מהרגליים, אז באנו עם הצעה של נעליים אלגנטיות שמתאימות גם לאירוע ואפילו לכלה עצמה שאין רצון וצורך להפטר מהן גם לאחר כמה שעות על הרגליים, ולא חשים את הסבל שבנעליים לא נוחות, פשוט הרגשה של 'הולכים יחפים בתוך נעל'.

השארת תגובה