חשיבות העלים הירוקים בתזונה ועצות לשילובם בתפריט היומי שלכם

עלים ירוקים כהים הם מקור עצום לרכיבים תזונתיים; הם עשירים בברזל, סידן, סיבים תזונתיים וויטמינים A, C ו-K. האם אתם אוכלים מספיק מהם?

חשיבות העלים הירוקים בתזונה ושילובם בתפריט היומיץ הרבלייף (2)
חשיבות העלים הירוקים בתזונה ושילובם בתפריט היומיץ הרבלייף (2)
עכשיו באשדוד: דירה החל מ-1.100.000 ש"ח

קייל, תרד, עלי סלק, חסה, ארוגולה ועלים ירוקים אחרים מסייעים בהפחתת הכולסטרול, משפרים את האנרגיה, שומרים על בריאות העיניים ומרפאים דלקות, בנוסף לתועלות בריאותיות אחרות. הם מכילים גם רכיבים אנטי-דלקתיים שמסייעים בהגנה על הלב.

למרות כל הסיבות שציינו, לא כולם אוהבים לאכול סלט עלים ירוקים גדול בכל יום. כדי למצוא דרך לשלב יותר עלים ירוקים בתזונה שלכם, הנה שש דרכים טעימות שיעזרו לכם לשלב את העלים הירוקים בתזונה היומית שלכם ולחשוב "מחוץ לקערה".

תגובה אחת
  1. העלים הירוקים באמת חשובים לסידן ואני גם משתמש בסידן האמורפי שהוא תוסך תזונה מצוין. הסיבה היא שחשוב לשמור על כמות הסידן ובאופן כללי הבנתי שחלק גדול מהסידן בירקות לא נספג.

השארת תגובה