פינדרוס: "הרצון של העם היהודי לתת לזולת ולהתנדב מתנקז כאן במד"א"

את הדברים אמר ח"כ הרב יצחק זאב פינדרוס בביקורו במד"א • ח"כ הרב פינדרוס קיבל סקירה מקיפה על הארגון ועל התפתחותו, והתפעל מהטכנולוגיה וממקצועיות העובדים והמתנדבים בארגון

ביקור חכ הרב יצחק זאב פינדרוס יהדות התורה במדא - צילום דוברות מדא 14.7.19 (2)
ביקור חכ הרב יצחק זאב פינדרוס יהדות התורה במדא - צילום דוברות מדא 14.7.19 (2)

ח"כ הרב יצחק זאב פינדרוס מיהדות התורה, ביקר ביום א' במוקד הלאומי המשולב של מגן דוד אדום בקרית אונו, ועבר סיור וסקירה נרחבת על אודות הפעילות של הארגון. ח"כ פינדרוס התפעל מההתקדמות וההתפתחות של מד"א כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, אף על פי שאינו מקבל תקציב מהמדינה. כמו כן, קיבל ח"כ פינדרוס הסבר על מערך המתנדבים והעובדים הארצי של מד"א, ועל שיתוף הפעולה הטוב והחיוני להצלת חיים של מד"א עם יותר מ-20 עמותות של כונני תגובה מידית מהמגזר החרדי. במפגש לקחו חלק מנכ"ל מד"א אלי בין וההנהלה הבכירה של הארגון, ונציגי ארגוני ההצלה שפועלים עם מד"א, בהם יו"ר צוות הצלה אברהם רייכמן, יו"ר הצלה אושי שלומוביץ', ומנכ"ל הצלה יעקב יוזף.

במהלך הסיור נחשף ח"כ פינדרוס לפעילות המוקד הלאומי המשולב של מגן דוד אדום, וקיבל סקירה על רכבי ההצלה השונים של מד"א, בהם כאלף ומאתיים אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, כשש מאות וחמישים אופנועי חירום, אופניים חשמליים, בימבולנסים, מסוקים, אופנוע ים וסירת הים-בולנס, ורכבי הצלה נוספים של מד"א. בנוסף, קיבל חבר הכנסת הסבר על יישומון "מד"א שלי", באמצעותו, בין היתר, יכולים החובשים והפראמדיקים של מד"א לזהות את מיקומו של הנפגע, גם במקרים בהם אין כתובת מדויקת.

ח"כ יצחק זאב פינדרוס, יהדות התורה: "אני לא מכיר ארגון במדינת ישראל שעשה בעשור האחרון את מה שנעשה במד"א, ארגון שהתקדם, השתכלל ומצא פתרון לכל בעיה שבאה לפתחו. זה היופי של העם היהודי – הרצון לתת לזולת ולהתנדב, והיופי הזה מתנקז כאן במד"א, והוא בהחלט מרשים. רמת השירות והיחס שכל אזרח במדינת ישראל מקבל היום בעת מצוקה, כשהוא מזעיק את מד"א, היא גבוהה מאוד. אני אעשה כל שביכולתי על מנת לסייע לארגון. עלו והצליחו".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "ברצוני להודות לך, חבר הכנסת יצחק זאב פינדרוס, על שהשקעת מזמנך והגעת אלינו למוקד הלאומי המשולב של מד"א, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל. יכולת לראות מעט מן היכולות המבצעיות שלנו, שהן ברמה מאוד גבוהה, באספקט הטכנולוגי, וכמובן ברמת המקצועיות והמסירות של הצוותים שלנו. הרבנים מבינים את הצרכים המבצעיים של מגן דוד אדום, למען הצלת חיים, ויחד עם אלפי המתנדבים והעובדים הדתיים והחרדים שלנו, אנו מגיעים לדרך המלך, ומצילים חיים, עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע".

השארת תגובה