פאדיחה: ה'ביטחוניסט' אהוד ברק – חשף ברשת

אהוד ברק
אהוד ברק

הפאדיחה של יו”ר מפלגת ‘ישראל דמוקרטית’: אהוד ברק העלה אתמול (שני) לדף הפייסבוק שלו סרטון בו ניסה ללעוג לראש הממשלה בנימין נתניהו – אבל מצא עצמו מובך.

בסרטון, שצולם בדוכן הפלאפל ‘הקוסם’ בתל אביב, נראה ברק יחד עם בעל המקום, כשהוא אומר: “ביבי תראה, פה אנחנו בתור של הפלאפל הקוסם. פה בניגוד למקומות שיש בהם רק מאחז עיניים, כאן יש קוסם אמיתי והפלאפל שלו קסם אמיתי”,

ברק המשיך, תוך שהוא שולף את ארנקו: “ככה נראה ארנק. אני רוצה להראות לך כי אני שומע שאין לך. ככה נראה כרטיס אשראי, עם זה משלמים, ואם אין לך – יש כסף מזומן. בחיים משלמים על כל דבר שאתה מקבל, הגיע הזמן שאת הדברים האלה תלמד, את היתר אני משאיר…”

בסיום הסרטון אומר ברק: “אני פה מזמין את חברי לרשימה לפלאפל, ואני הולך לשלם בעדם. אתה רואה? כשאני מבטיח, זה קורה”.

אלא שלמרבה המבוכה, ברק ה”ביטחוניסט” הצטלם כשהוא אוחז את כרטיס האשראי הפרטי שלו הפוך, כשכל פרטיו – מספר האשראי והתוקף – נחשפים ברשתות החברתיות.

בהמשך הסיר ברק את הסרטון והעלה מחדש סרטון אחר, מזווית קצת רחוקה יותר – אך פרטיו כבר הופצו ברשתות החברתיות.

גולשים שלכדו את התמונה הצליחו לחלץ ממנה את 16 הספרות של הכרטיס, ואת 4 הספרות של התוקף. “יאללה חברים, מסגרת של 2.3 מיליון דולר, פיצות לכולם!”, כתב דניאל לוי.

גולש אחר הגיב: “מי כבר קנה באמזון בכרטיס של ברק?”

והיה מי שכתב: “תראה ביבי, זה ארנק. בתוכו יש כרטיס אשראי, עם מסגרת גדולה כראוי לחשבון עם מיליוני דולרים שקיבלתי מקרן וקסנר. אם צריך אפשר גם לשלם במזומן, בכספי השותפות עם אפשטיין, הוא רשם על שמי מיליונים. הבנת ביבי? לקבל סיגרים זה שחיתות. תשאל את אלדד יניב”.

עם זאת, אם ראיתם את מספר האשראי של ברק וניסיתם להזמין על חשבונו דבר מה – לא תקבלו. אנשיו של יו”ר ישראל דמוקרטית אומרים כי הכרטיס בוטל.

השארת תגובה