"בייביסיטר" יעזור לכם לא לשכוח את הילדים ברכב 

בימים בהם אנו נחשפים יותר מתמיד לצורך להגן על ילדינו ולשמור על בטיחותם, כדאי לזכור שהקיץ הוא גם התקופה המסוכנת ביותר בכל הקשור לתופעת שכחת ילדים ברכב ♦ כדי להעלות את המודעות לנושא, מותג החיתולים בייביסיטר, החליט להתגייס למען מניעת הישנות התופעה הקשה ויזם שיתוף פעולה עם חברת "הכפתור" – מערכת מצילת חיים המספקת מנגנון למניעת שכחת ילדים ברכב

שת"פ הכפתור ובייביסיטר
שת"פ הכפתור ובייביסיטר

אנחנו בטוחים שלנו זה לא יקרה אבל סגנון החיים הדיגיטלי המלא בהסחות דעת, עלול להוביל כל אחד מאיתנו לנורא מכל. כ-660 מקרים של שכחת ילדים ברכב התרחשו בישראל בעשור האחרון על פי ארגון "בטרם", 30 מן המקרים הסתיימו במוות. התופעה הטרגית, שהופכת לקטלנית במיוחד במהלך חודשי הקיץ הלוהטים וחוזרת לצערנו שוב ושוב על עצמה, מלמדת שאסור לסמוך על המחשבה שאנחנו מוגנים מטעויות בכל מה שקשור לאנשים הכי יקרים לנו בעולם –הילדים שלנו.

מותג החיתולים בייביסיטר, החליט להתגייס למען מניעת הישנותה של התופעה הקשה ויזם למען הורים שיתוף פעולה עם חברת "הכפתור", מערכת מצילת חיים המספקת מנגנון למניעת שכחת ילדים ברכב.

מערכת הכפתור מבוססת על חיישן המותקן על כיסאות הבטיחות של הפעוטות ברכב. במקרה בו ילד שוהה בכיסא לאחר כיבוי הרכב, החיישן החכם מפעיל מיד צפצופים והבהובים. לאחר כשתי דקות נשלחת הודעה לנייד של ההורים ולמוקד המאוייש 24 שעות ביממה  בכל ימי השבוע, והצוות במוקד פועל לחילוץ הילד באופן מיידי, בכל מקום בארץ. מערכת הכפתור זכתה בפרס מוצר השנה בבחירת הצרכנים לשנת 2018.

ירדן בארי, מנהלת השיווק של בייביסיטר: "בטיחות הילדים עומדת כל הזמן לנגד עיננו. אנו קשובים לצרכי ההורים ושמחים להתגייס להעלאת המודעות לנושא שכחת ילדים ברכב ולמנוע את הישנות המקרים המצערים כל כך. בנוסף לכך, באתר שלנו, אנו מציעים להורים, הטבות אטרקטיביות מיוחדות, המתאימות לערכי המותג ולתחומי העניין של ההורים. אנו מאחלים לכולם, קיץ מהנה ובטוח".

במסגרת שיתוף הפעולה, תינתן הטבה בלעדית: לרוכשים חיתולי בייביסיטר באתר האונליין של המותג ישלח מסרון לרכישה מחברת "כפתור" ב-60% הנחה על מסלול המנוי המורחב למשך חצי שנה, כך שנהני ההטבה ישלמו רק 45 ₪ לחודש במקום 115 ש"ח!*

לינק לעמוד הרכישה: https://bit.ly/2xIxJ8E

*ההטבה תקפה לרכישות באתר בייביסיטר בלבד. בתוקף בתאריכים 15-31.07.19, בכפוף לתנאי המבצע ולתקנון האתר.

***

מותג בייביסיטר, המציע חיתולים, מגבונים וספריי החתלה, משווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימילאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3. בנוסף, החברה משווקת את מותג הדרמו-קוסמטיקה, דוקטור עור, מותג החיתולים והמגבונים, בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים, ואת מגבוני מותג i-Care לטיפוח אישי. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה. החיתול החדש של בייביסיטר דק וגמיש, בעל ספיגה מוגברת ומותנית גמישה וסרטי הצמדה אלסטיים במיוחד לאטימה מושלמת. החיתול בעל טכנולוגיית DRY TECH לנוחות מירבית לתינוק וללילה יבש.

ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה בין היתר מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

תגובה אחת
  1. לדעתי אין דבר יותר מפחיד מלשכוח ילד ברכב, גם אי אפשר להגיד לי זה לא יקרה כי כבר היו המון סיפורים שהעידו ההפך, החיים שלנו עמוסים מהבית, עבודה, ילדים. מזל שהמציאו את מערכת הכפתור, נותן נחת

השארת תגובה