סערה בערד: בחור הישיבה הצית את חדרו של המשגיח

בעקבות סכסוך: בחור ישיבת לב שמחה נעצר על ידי משטרת ערד בחשד שהצית את חדר המשגיח בישיבה בו לומד, בעת שהבחורים שהו בחתונה במרכז הארץ ■ בחקירתו הודה הבחור למיוחס לו ■ הרקע להצתה: סכסוך בינו למשגיח בישיבה

כיבוי אש. אילוסטרציה. צילום: כבאות והצלה
כיבוי אש. אילוסטרציה. צילום: כבאות והצלה

חוקרי תחנת ערד עצרו במוצאי שבת בחור כבן 20 תושב אשדוד בחשד ששרף את חדרו של משגיח הכשרות בישיבה בה למד בערד – לב שמחה. ההצתה נערכה בערב בו נסעו כל תלמידי ועובדי הישיבה לחתונה במרכז, היום בתום חקירת המשטרה, הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

האירוע החל כאשר לפני כעשרה ימים התקבל דיווח במוקד 100 אודות שריפה שפרצה במבנה של ישיבת לב שמחה. כוחות המשטרה שהגיעו למקום קבעו כי מדובר בהצתה. ובמוצאי שבת עצרו תלמיד ישיבה תושב אשדוד בעת שהיה בבית הוריו באשדוד.

מהחקירה עלה שהתלמיד הצית את חדרו של משגיח הכשרות על רקע סכסוך שהתגלע בן השניים, ובחר ביום בו העובדים והתלמידים נסעו לחתונה ואף אחד לא שהה בישיבה ואז נכנס לחדרו והצית אותו. בחקירתו קשר עצמו למיוחס לו והיום בתום חקירה ולאחר ביסוס התשתית הראייתית הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מפקד תחנת ערד סנ"צ דוד שריקי ציין כי מדובר באירוע חמור, בו בחר לו תלמיד הישיבה לפגוע באדם עמו היה לו סכסוך ורק במקרה לא נגרם נזק כבד יותר למקום ולא הייתה פגיעה בנפש. עוד הוא ציין כי "המשטרה פתחה בחקירה שהביאה למעצרו של החשוד אשר קשר עצמו למיוחס לו במהלך חקירתו, והיום לאחר ביסוס התשתית הראייתית הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים".

השארת תגובה