גלריית מסיבת חומש בתת ישועות משה

ילדי תלמוד תורה 'ישועת משה' ויזניץ עפולה חגגו קבלת החומש

טהורים יעסקו בטהרות: מעמד מרגש ורב רושם לציון 'חומש סעודה' ותחילת לימוד החומש על ידי ילדי חמד, תלמידי ת"ת 'ישועת משה' ויזניץ בעיר עפולה. המעמד שהתקיים במתנ"ס המקומי במכיל מספר רב של מקומות, נערך בהשתתפות רב הקהילה שליט"א, ראש העיר מר אבי אלקבץ, מ"מ ראש העיר מר חביב פרץ, אישי ציבור והמוני הורים וסבים נרגשים הזוכים להכניס את ילדיהם ילדי חמד, ללימוד התורה וקדושתה ברוב פאר והדר עם חתני השמחה ילדי חמד

כבר מבעוד מועד נערכו צוות הת"ת וכלל הילדים למעמד שנערך ברוב פאר והדר בחסות עירונית, מתוך מטרה חינוכית לתת יקר וכבוד ללומדי התורה ולהעניק לילדים מתיקות וערבות בלימודה בעיר ובשכונה שהפכה סמל להתרחבות גבולות הקדושה וחיי התורה מתוך הרחבת הדעת. במשך שבועות ארוכים הוכנו תלמידי הת"ת על ידי צוות המחנכים המיוחד של הת"ת, בשינון פסוקי החומש ושירי קודש על עריבות ומתיקות התורה, לקראת קבלת התורה הפרטית שלהם – תחילת לימוד החומש.

ביום המעמד, עוטרו ילדי החמד בלבוש פאר והדר לכבודה של תורה וכתרה, כשהם מתכוננים למעמד הגדול שייחרט בהם כל ימיהם כ'דיו כתובה על נייר חלק'.

המעמד נפתח בדברי ברכה ובפרקי שירה נרגשים על אהבת התורה ושירתה, כאשר לאחר שעה של שירה והתעלות רב הקהילה הגר"מ טובק שליט"א שחילק לכל תלמיד ותלמיד באופן אישי חמישה חומשי תורה.

לאחר מכן זכו הילדים ללמוד את הפסוקים הראשונים בחומש כאשר הם זוכים לקבל לידיהם לראשונה את החומש החדש ותשורה אישית נאה ליקרת התורה.

מסיבת החומש בשנה זו, הייתה גדולה ומרשימה והצביעה על ההתפתחות של מוסדות ויזניץ בעיר עפולה. כאשר העיר כולה עולה ופורחת והפכת לאחת מפניניות ההתיישבות החרדית ברחבי ארץ הקודש.

השארת תגובה