צפו: הרב יגאל כהן כבש את יהוד

העיר יהוד לבשה חג: קהל רב נטל חלק בכנס תשובה מיוחד שהתקיים בשבוע שעבר בעיר, בו דרש הרב יגאל כהן שליט"א מגדולי מחזירי התשובה בדורנו • עוד השתתפו: ח"כ ינון אזולאי מסיעת ש"ס בכנסת, ראשת העיר גב' יעלה מקליס, סגן ראש העיר אלי גרינמן, רבנים אישי ציבור וקהל רב

מאות מתושבי יהוד ומחוצה לה השתתפו בכנס תשובה מרגש שהתקיים בשבוע שעבר בהיכל התרבות בעיר, שנערך ביוזמת ארגון 'שירת מרים – יהוד' של הרב יניב בוזגלו, בשיתוף מדרשיית 'שלום לעם' סניף יהוד.

בשנים האחרונות ובייחוד בתקופה הנוכחית נושבת בעיר יהוד רוח תשובה מרגשת: רבים חוזרים בתשובה שלמה ומתקרבים אל אבינו שבשמים, מתחזקים ומקבלים על עצמם קבלות. ניתן לראות, הלכה למעשה, את השתתפותם הערה של בני העיר בפעילויות הרוחניות השונות, אם בכנסי תשובה או בפוקדם את בתי הכנסת והמוסדות התורניים בעיר, כמו גם רישום ער למוסדות החינוך על טהרת הקודש.

באירוע נטלו חלק ח"כ ינון אזולאי מסיעת ש"ס בכנסת, ראשת העיר גב' יעלה מקליס, סגן ראש העיר אלי גרינמן, רבנים אישי ציבור וקהל רב. גולת הכותרת של הכנס הייתה דרשתו של הרב יגאל כהן, מגדולי מחזירי התשובה בימינו, שריתק את הקהל במשך שעה ארוכה.

ראשת העיר גב' יעלה מקליס, נשאה דברי ברכה, ואמרה: "אני שמחה לראות כאן את כולם יחד, מכל שכבות הציבור, גברים ונשים, ילדים ומבוגרים, דתיים ושאינם דתיים. כוחנו באחדותנו. נמשיך לעבוד יחד כל נציגי הציבור בעיר להעניק מענה הולם וראוי לכל תושב ותושב. אני מודה לרב בוזגלו ולמר דודי חדד על ארגון הערב המיוחד הזה".

לאחריה נשא דברים ח"כ ינון אזולאי, ואמר כי "אנו נמצאים בראש חודש תמוז, מתכוננים לקראת הימים הנוראים, ימי התשובה. חשוב שכל אחד מאיתנו יעשה חשבון נפש היכן ראוי לשפר ולתקן בדברים שבין אדם למקום ובין אדם לחברו. אני רוצה לברך את ידידי הרב בוזגלו על כל הפעילות בעיר עם כלל האוכלוסייה, מבוגרים נוער וילדים, מתוך נועם והקשבה. יהי רצון שחפץ ה' בידו יצלח".

לאחר דברי הברכה, נשא הרב יגאל כהן את נאומו, וריתק את הקהל במשך שעה ארוכה. בדבריו חיזק הרב את הציבור, לקראת חודש תמוז, (זמני תשובה משמשים ובאים), והדגיש את החשיבות במצוות שבין אדם לחברו ובין אדם למקום, תוך שהוא שוזר את דבריו באמנות בסיפורים מהחיים, וממוסר ההשכל שניתן ללמוד מהם.

השארת תגובה