נתניהו: "גיא פלג וחדשות 12 בשיא חדש של פייק ניוז"

לאחר שראש הממשלה הגיב בציניות כהרגלו על ה'הדלפה' היומית של תמלילי החקירות, פלג לא נותר חייב והגיב: "מר נתניהו בוא נגיד את האמת. אתה זה שביקשת שנכניס את הציטוט הזה"

נתניהו, צילום: קובי גדעון, לע"מ
נתניהו, צילום: קובי גדעון, לע"מ

אמש במהדורה המרכזית של חדשות 12, חשף הכתב לענייני משפט בערוץ גיא פלג, תמלילים נוספים מתוך חדרי החקירות של ראש הממשלה והפעם הדלפות מתוך חקירת 'תיק 1000' בו חשוד נתניהו בקבלת מתנות שלא כדין על ידי איל ההון ארנון מילצ'ן.

לפי הדיווח שפורסם אמש, הדס קליין העוזרת של מילצ'ן בתקופה הרלוונטית טענה כי גיל שפר, ראש הסגל ומנהל לשכת רה"מ לשעבר קנה לנתניהו סיגרים בעוד שזה לא טרח לשלם ולהחזיר לו את ההוצאות. בעוד בעדות הנגדית בין לבין רה"מ טען שפר כי כן הייתה התחשבנות בין השניים.

בתגובה לדיווח צייץ רה"מ בחשבון הטוויטר שלו את התגובה הבאה: "על זה הוציאו רבע מיליארד ש״ח בחקירות נגדי? גיא פלג וחדשות 12 בשיא חדש של פייק ניוז. תחרות צמודה בדרך לתואר הפייק ניוז השבועי".

אלא שגיא פלג לא נותר חייב וצייץ בתגובה את המשפט הלקוני הבא: "מר נתניהו בוא נגיד את האמת פעם אחת. אתה זה שביקשת שנכניס את הציטוט הזה מהחקירה של שפר".

5 תגובות
  1. ביבי שקרן
    אני מאמין לביא פלג !!!

  2. מאמינים לנתניהו כמובן

  3. משדר פייק באורח שיטתי. הוא רוצה לקבל הערכה על כך שאולי פעם בטעות שידר לא פייק.

  4. ברור שמאמינים לפלג.
    פינוקיו כבר הוכח כשקרן

  5. מסע השקרים של התקשורת ובראשם גיא פלג ממשיך מתי תבין גיא כל בחירות אתה שווה שלש מנדטים לבנימין נתניהו הנסיון הנואש שלך להכפיש אותו רק מרומם אותו

השארת תגובה