ספר תהילים הוכנס לחדרי הניתוח ב'הדסה'

ספר תהילים מקלף ידוע כבעל סגולה מיוחדת לרפואה וישועה: עד היום היו בארץ ישראל שני מקומות בהם הוצב ספר תהילים מקלף- בכותל המערבי ובבית מדרשו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי. השבוע זכה המרכז הרפואי 'הדסה' להיות המקום השלישי, עם השלמת כתיבת אותיות בספר תהילים מקלף לזכותם של אהרון מרדכי בן שושנה ואדל מלכה בת רבקה אסתר. הספר הונח אחר כבוד סמוך לחדרי הניתוח ב'הדסה עין כרם'.

ספר תהילים נכתב בידי סופר סת"ם ירא שמים בקדושה ובטהרה. בהוראת רב המרכז הרפואי הרב קליין ובעצה אחת עם גדולי הדור הוחלט להציב את הספר סמוך לחדרי הניתוח למען יוכלו הצריכים לישועה להתפלל בו ולזכות לכל הישועות והסגולות שיש באמירת תהילים מתוך קלף.
לקראת המעמד המיוחד של סיום כתיבת אותיות פקד רב המרכז הרפואי 'הדסה' הרב משה קליין ביחד עם הנדיב את בתיהם של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי, מרן ראש הישיבה רבי גרשון אדלשטיין, האדמו"ר מויז'ניץ, רבי משולם דוד הלוי סלוביציק, רבי ברוך דוב פוברסקי, האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, רבי יצחק שיינר, המשפיע החסידי רבי אלימלך בידרמן שהתכבדו בכתיבת אותיות בספר. גדולי ישראל שיבחו מאוד את היוזמה הברוכה שתהיה לתועלת גדולה ורפואה קרובה לבוא לכל חולי עמו ישראל.

באירוע חגיגי שהתקיים בסיום כתיבת הספר והכנסתו למקומו הראוי לו בבית הכנסת הסמוך לחדרי הניתוח נשא דברים חבר מועצת גדולי התורה הגרב"מ אזרחי ששיבח את הקשר המיוחד שיש ל'הדסה' עם המגזר החרדי: 'הרב קליין חולל מהפכה של ממש בקשר של 'הדסה' עם היראים לדבר ד' היום ב"ה כל מי שזקוק יש לו מענה כשר ומהודר בתכלית ב'הדסה'. בזכות הרב קליין שבת זה שבת-כשרות זה כשרות'.

מנכ"ל 'הדסה' פרופ' רוטשטיין אמר כי 'הדסה' גאה בזכות לשמש אכסניה לספר תהילים שכתב נעים זמירות ישראל דוד המלך. אנחנו שמחים לראות את האמון שיש לרבנים ולגדולי ישראל במרכז הרפואי שלנו שמשרת את כלל הציבור וגם את הציבור החרדי נאמנה. הרב קליין הפך את 'הדסה' למקום שמגשר בין העולמות ומהווה בית לכל החוגים והעדות בירושלים ומחוצה לה'. לצד המנכ"ל נוכחו באירוע גם בכירים נוספים ב'הדסה' בהם יו"ר מועצת המנהלים, מנהלי אגפים ומחלקות.

באירוע השתתפו חבר מועצת חכמי התורה רבי דוד יוסף, שאמר שירושלים מתגאה שיש לה מרכז רפואי כמו הדסה שעל משמר ההלכה עומד הרב קליין. רבה של ירושלים הראשון לציון רבי שלמה משה עמאר, רבה של ירושלים רבי אריה שטרן, רבי יוסף אפרתי, גאב"ד מעלה אדומים רבי אברהם דויטש, הרב נריה שליט"א , רב העיר אור יהודה הרב ציון כהן, רב אלון שבות ומכון לב רבי צבי רימון. רב משרד הבריאות הרב פנחס פרנקל.

כמו כן כיבדו את האירוע אישי ציבור ובראשם ראש עיריית ירושלים משה ליאון וסגן ראש העיר צביקה כהן, חבר הכנסת ישראל איכלר, חבר הכנסת מוטי יוגב, יועז הנדל, סגן שר הביטחון אלי בן דהן, מנכ"ל מועצת בתי העלמין הלל הורוביץ.

השארת תגובה