תוספת כוח: מתנדבי זק"א ישמשו גם כחובשים

מתנדבי זק"א ממחוז ירושלים סיימו קורס הכשרה לחובשי רפואת חירום ונהיגה על אמבולנסים – ומעתה יהוו תוספת כוח למערך הכוננים של מד"א

צילום: דוברות זקא
צילום: דוברות זקא

בשבוע שעבר נערך טקס מיוחד באולם האודיטוריום של מד"א בעיר, בעקבות סיום קורס של קבוצת מתנדבי זק"א ממחוז ירושלים שהוכשרו לחובשי רפואת חירום ונהגי אמבולנס במד"א, בנוסף ל-35 מתנדבים חובשים ותיקים של זק"א שעברו ריענון והשתלמות בקורס מיוחד.

עם סיום הקורסים של שתי קבוצות אלו, אשר יהוו תוספת כוח משמעותית למערך הכוננים של מד"א במרחב ירושלים, נערך, כאמור, טקס מיוחד בהשתתפות בכירי זק"א ומד"א, כשבמהלכו קיבלו המתנדבים ציוד חדשני ומקצועי בו יצילו חיים, כדי לתת מענה מהיר ומקצועי לנזקקים עד להגעת האמבולנס.

מנהל מד"א מרחב ירושלים שלמה פטרובר אמר, כי "שיתוף הפעולה בין ארגון מד״א וזק״א הוכיח את עצמו לאורך השנים בצורה יוצאת דופן. יש כאן מתנדבים אשר מגיעים לכל הזירות הקשות ומטפלים באסונות הקשים עם אכפתיות ונתינה יוצאת מן הכלל. עם הצטרפותם למערך כונני התגובה זה יוסיף כוח משמעותי למאות המתנדבים המצילים חיים בכל יום ויום בכל המרחב".

יו"ר זק"א יהודה משי זהב אמר: "מתנדבי זק"א שהצטרפו למערך הכוננים של מד"א מצטרפים לחובשים המוכשרים ולעשרות אלפי המתנדבים אשר מצילים חיים בכל יום. שיתוף הפעולה בין שני הארגונים מתקיים כבר שנים רבות עוד מתקופת האינתיפאדות והפיגועים הקשים, בקרוב יסיימו קבוצה גדולה נוספת של מתנדבי זק"א את הקורס במד"א, ובכך יתנו חיזוק משמעותי נוסף בהצלת חיים".

השארת תגובה