"ניכר החינוך האיכותי והייחודי במוסדות"

ראשי רשת 'בני יוסף' התפעלו מהרמה החינוכית של מוסדות החינוך של 'כאייל תערוג' בשכונת הר חומה • סמנכ"ל הרשת והמפקחים: מגיל צעיר ניכר החינוך האיכותי והייחודי במוסדות, לאור ההצלחה של המוסדות נפעל לפתיחה של סמינר לבנות האזור בנשיאות הרב הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א

ביקור במוסדות כאייל תערוג
ביקור במוסדות כאייל תערוג

ראשי ומפקחי רשת מעיין החינוך התורני 'בני יוסף' קיימו השבוע סיור מקיף במוסדות החינוך לבנים ולבנות שעל ידי מוסדות 'כאייל תערוג' בנשיאות הרב הגאון רבי אייל עמרמי שליט"א. במהלך הביקור הביעו המפקחים והאחראים על הפדגוגיה ברשת את התפעלותם מאיכות ההוראה בתלמוד תורה ובבית ספר לבנים. במהלך הביקור הוכרז על הקמת סמינר אזורי לבנות שייתן מענה לבנות המסיימות כיתה ח'.

בסיור השתתפו, סמנכ״ל הפדגוגי של מעיין החינוך התורני ׳בני יוסף׳ הרב ישי יזדי שליט״א, המפקח הרב חיים סבג שליט״א, מנהל אגף חנ״מ הרב תומר ארגמן שליט״א, הרב שלומי אלחרר הי״ו אגף פיקוח בנים. וכן המפקחת האזורית הגב׳ חנה בן נאים תחי׳, גב׳ נחמה נחשוני רכזת פרויקטים.

המפקחים עברו בכל הכיתות בתלמודו תורה, ובחנו ושאלו את הילדים שאלות ועמדו על הרמה הגבוהה של הילדים. כמו כן שיננו הילדים משניות בעל פה באוזני המפקחים. הרב יזדי התפעל כשהתלמידים כבר מהכיתות הנמוכות לומדים את הקריאה עם טעמי המקרא בכל פרשה ופרשה מפרשיות השבוע.

במהלך הביקור של הצוות האחראי על לימודי הבנות, בבית הספר לבנות, גילו התלמידות בקיאות רבה בלימודי הקודש וכן ידע נרחב במקצועות האנגלית והמתמטיקה.

לאחר מכן שמעו סקירה נרחבת מראש המוסדות הרב הגאון רבי אייל עמרמי שליט״א על הצמיחה הנפלאה כ 460 תלמידים לשנת תש״פ וההרשמה בשיאה, ההורים שבאים מקצוות ירושלים להצטרף למוסדות החל מגני הילדים ועד הישיבה הקטנה.

נקודת השיא של הביקור היה אירוע ההכרזה על הקמת סמינר לבנות אזורי בשכונה לאחר סיום כיתה ח׳ בבית הספר בסיועו ובעידודו של מנכ״ל הרשת הרב חיים ביטון.

את הביקור סיימו בהוקרת תודה למעיין החינוך התורני ולכלל העומדים על המלאכה בראשם מנכ״ל הרשת הרב חיים ביטון שליט״א – להקים אבן שואבת של תורה בשכונת הר חומה בירושלים לכל דורש עם דרך ישראל אבותינו הקדושים.

השארת תגובה