בכירי מכון היצוא בבני ברק: "היכרות קרובה ומעמיקה"

במהלך הסיור ביקרו המשתתפים במוסדות וגופים מרכזים בעיר, ונפגשו עם בכירי העירייה במטרה לקדם שת"פים ופרויקטים ייחודיים עבור היצואנים החרדים

מכון היצוא- סיור בני ברק
מכון היצוא- סיור בני ברק

בימים אלו מגבשים במכון היצוא שורה יוזמות ופעולות במטרה לחשוף לציבור החרדי את הכלים אותם מעניק המכון ליצואנים, ובכללם ליצואנים חרדים – תוך התחשבות במאפייני היצוא החרדי, האתגרים השונים העומדים לפתחו וגם היתרונות.

כחלק מהמדיניות המתוארת מקיים המכון מגעים ועבודות צוות עם גורמים רלוונטיים במערכת הציבורית והעסקית החרדית, כשהמטרה היא כאמור להגדיל דרסטית את היצוא החרדי באמצעות חשיפה לתכניות של המכון, כלים מקצועיים ועוד.

במסגרת זו קיימו ראשי המכון סיור ממושך בעיר בני ברק, במהלכו הם ביקרו במוסדות וגופים מרכזים בעיר כדי להעמיק את ההיכרות עם המגזר החרדי, מאפייניו וצרכיו הייחודיים.

אחד משיאי הסיור היה מפגש בין ראש העיר בני ברק, אברהם רובינשטיין, לבכירי המכון, במהלכו סקר רובינשטיין את "הכלכלה החרדית" תוך שימת דגש על היצוא והפוטנציאל הבלתי ממומש בהקשר הזה.

בכירי המכון שיתפו את רובינשטיין במיזמים והפרויקטים שעך הדרך, נועצו בו בשאלות שונות וסיכמו על המשך שת"פ לטובת העניין.

"מכון היצוא רואה חשיבות רבה בחשיפת שירותיו לכלל החברה הישראלית על שלל מגזריה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות היכרות קרובה ומעמיקה שאותה ניתן להשיג רק במפגשים פנים אל פנים", אמר מנכ"ל מכון היצוא, גדי אריאלי, בסיום הסיור וסיכם: "שמחנו על ההזדמנות שנקרתה בדרכינו לסייר בעיר בני-ברק, לשוחח עם ראש העיר, להיפגש עם אנשי מקצוע ואף לטעום ממטעמי העיר. הסיור היה חשוב, מחכים ומאיר עיניים"

השארת תגובה