מחנה קיץ שיעלה חיוך על פני הילדים החולים

200 ילדים צפויים להשתתף במחנה הקיץ של 'לב מלכה' לילדים חולים

מחנה קיץ לב מלכה
מחנה קיץ לב מלכה

בארגון 'לב מלכה' נשלמות ההכנות האחרונות לקראת מחנה הקיץ של הארגון. ב'לב מלכה' נערכים השנה לקליטת 200 ילדים חולי סרטן במחנה הנופש שיתקיים השנה במלון 'גליל' המפואר בנתניה. המחנה יתקיים בין התאריכים י"א-י"ב בתמוז (14-15/7/19).

המחנה יכלול מגוון רחב של אטרקציות והפעלות לילדים בהם שייט במרינה, ספינת רשת, באולינג טיסה בכדור פורח ועוד שלל הפתעות שמכינים המתנדבים המסורים של 'לב מלכה' לילדים החולים. המחנה הינו ללא תשלום.

במסגרת המחנה זוכים הילדים ללווי מלא של מתנדבי 'לב מלכה' המתנדבים בסיוע רכבים מותאמים וכסאות גלגלים מסייעים לילדים שאינם יכולים לנוע בכוחות עצמם ומאפשרים להם להשתתף באטרקציות ובכיף של מחנה הנופש.

מטרת המחנה לאפשר לילדים ולבני המשפחות לשים לזמן קצר את הקשיים והטיפולים הקשים בצד ולשמוח ולהנאות. ב'לב מלכה' מציינים, כי בשנים עברו דיווח הצוות הרפואי על שיפור במצבם הרפואי של חלק מהילדים שהשתתפו במחנה הנופש.

בימים האחרונים התקבלו במשרדי 'לב מלכה' שיחות טלפון מהורים שביקשו להודות על ימי הנופש שמקיים הארגון לאורך כל ימות השנה ההורים ציינו כי הילדים לא מפסיקים לספר חוויות ושואלים כל הזמן מתי יהיה יום הכיף הבא: "הילדים שואלים כל הזמן מתי יהיה המחנה נופש הבא והם שואבים כוחות מהידיעה שבזמן הקרוב הם יצאו לנופש עם המתנדבים המסורים של 'לב מלכה בראשות הרב אהרון אברמן".

הרב אהרון אברמן: "אני שמח שנפלה בחלקינו הזכות לשמח את הילדים החולים להעלות חיוך על פניהם ועל פני המשפחות שלהם. כל שנה אנחנו רואים בחוש כמה הפעילות של המחנות נופש תורמות לשיפור המצב הרפואי של הילדים. השמחה שלהם עוזרת להם במוטיבציה להיות חזקים יותר ובעזרתם השם יצליחו לנצח את המחלה".

השארת תגובה