עו"ד אבי חימי יו"ר הלשכה הנבחר

עו"ד אבי חימי ניצח בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, שרי המשפטים התקשרו לברך, הצלחה לרשימת אמונה במשפט

עו"ד אבי חימי
עו"ד אבי חימי

בהמשך לתוצאות הבחירות, התייחס עו"ד ציון אמיר, ואמר:

"בתום מסע ארוך, אליו יצאתי בתחושת שליחות ועם רצון עז לפעול למען המקצוע שאני כה אוהב, אני רוצה להודות לאלפי החברים שנרתמו לדרך ולמאבק, וסייעו ותמכו בכל דרך אפשרית כדי לצקת ערכים ללשכה.
אני מקווה כי ראש הלשכה הנכנס, יתייחס לתפקיד בכובד ראש, ויפעל ללכד את השורות ולשקם את מעמד עורכי הדין וכבוד המקצוע. הצלחתו הכרחית לכולנו, ואני מקווה שיעמוד במשימה בהצלחה רבה. אבי, בהצלחה בדרכך.
בהזדמנות זו, אני רוצה להודות למשפחתי ולצוות האישי שליווה אותי במסע זה, זכיתי בכם.״

שר המשפטים אמיר אוחנה התקשר לברך את יו״ר לשכת עורכי הדין הנבחר, עו״ד אבי חימי:
"אבי ידידי היקר, הוטלה עליך משימה כבדה על ידי ציבור עורכי הדין. אני סמוך ובטוח שנדע לפעול יחד בשיתוף פעולה, ולהשיב את מערכת המשפט, שלשכת עורכי הדין היא חלק מרכזי בו, לימי הזוהר שלה"
שר המשפטים שוחח גם עם המתמודד עו"ד ציון אמיר, ושיבח אותו על ניהול מסע בחירות מכובד וחיזק את ידיו.

שרת המשפטים לשעבר איילת שקד על בחירת עו"ד אבי חימי לתפקיד ראש לשכת עורכי הדין: "אני מברכת את אבי חימי על בחירתו. אני בטוחה שהוא יעשה עבודה חשובה למען עורכי הדין בישראל. קוראת לו להמשיך יחד עם שרי המשפטים במהפכה השמרנית בה התחלתי".

שעות אחדות לפני פתיחת הקלפיות זכה עו"ד אבי חימי להיכנס להתברך מפיו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, שהוא מלווה בראשי הרשימה עורכי הדין יוסי ויצמן מנחם מושקוביץ מרן שליט"א בירך את עו"ד חימי בחמימות שיצליח במרוץ ברכה שסייעה לו בסופו של יום לנצח במרוץ שהיה צמוד לאורך כל הדרך עד לסיום הכולל של ספירת הקולות.

הרשימה החרדית-דתית בלשכת עורכי הדין 'אמונה במשפט' נחלה גם הצלחה אדירה בבחירות למועצת הלשכה. הרשימה הגדילה את כוחה והפכה להיות מהסיעות הגדולות ביותר בלשכת עורכי הדין. ניתוח ראשוני של הנתונים מלמד על אמון עצום שהעניקו עורכי הדין שומרי התורה והמצוות וגם רבים שאינם חרדים או דתיים שגם הם בחרו לתת את קולם ל'אמונה במשפט' בשל העשייה של ראשיה בלשכה היוצאת.

למרות שבמהלך הקמפיין נעשו ניסיונות לגרור את חברי הרשימה לקמפיין הכפשות, הנחו ראשי הרשימה את כלל החברים שלא להשיב להכפשות ובוודאי לא לקחת חלק בקמפיין שיכלול מסרים מכפישים נגד רשימות ומועמדים אחרים. מהלך זה הוא חלק מתפיסת עולם של 'אמונה במשפט' המייצגת את עולם ערכים של שומרי תורה ומצוות המבקשים לקדש שם שמים בהליכותיהם.

הכוח שצברה הרשימה מסמל מהפכה בלשכת עורכי הדין, שכן הרשימה היא מהגדולות ביותר בלשכה, ובעלת השפעה מכרעת על ההחלטות של הלשכה בשנים האחרונות. גורמים בלשכת עורכי הדין זוקפים את ההצלחה של הרשימה למהלך האיחוד עליו החליטו במשותף ראשי הרשימה, מה שהביא לסחף של תומכים שהביעו את אמונם ברשימה.

ראשי הרשימה עו"ד יוסי ויצמן מנחם מושקוביץ ואיציק נטוביץ' הביעו סיפוק רב מהתוצאות אשר לטענתם מהוות הוכחה לכך שעשייה שקטה בלי הכפשות ובלי לכלוכים מביאים להישגים מרשימים כפי שרשמה 'אמונה במשפט' במרוץ הנוכחי. ראשי הרשימה הודו לעורך דין שלמה לינצר שפעל רבות להצלחת האיחוד והרשימה.

עו"ד יוסי ויצמן: 'אנחנו מודים לכל עורכי הדין שתמכו בנו וטרחו לבוא להצביע בבחירות. הוכחנו שמהלך האחדות והקמפיין הנקי הם המפתח לניצחון אנחנו בחמש שנים הקרובות נעבוד קשה להצדיק את האמון שנתנו בנו ולהבטיח שהלשכה תפרח וכל עורכי הדין בלי יוצא מן הכלל יקבלו את השירות המיטבי שלהם".

עו"ד מנחם מושקוביץ: "מוטלת עלינו היום חובה גדולה לנוכח האמון והתמיכה האדירה לנו זכינו בקרב עורכי הדין. הייתה תקופה של קמפיין הרוחות סערו בלשכה, עכשיו הגיע הזמן להוריד את מפלס המתח לשלב ידיים ולהצעיד את לשכת עורכי הדין אל עבר העתיד".

השארת תגובה