גמליאל לאוחנה: "הענק חנינה לעוזי משולם"

השרה גילה גמליאל פנתה הבוקר לשר המשפטים בקריאה: "ממש סמכותך כשר המשפטים להמליץ לנשיא על חנינת הרב משולם, זו בחינת הצדק והמוסר"

בניין משרד המשפטים
בניין משרד המשפטים

הבוקר שיגרה השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל מכתב לשר המשפטים הנכנס אמיר אוחנה ובו ביקשה כי יירתם לחנינתו של הרב עוזי משולם ז"ל, זאת בהתבסס על סמכותו של שר המשפטים להמליץ על מתן חנינה על בסיס צדק ומוסר.

"לרב משולם", כתבה גמליאל לאוחנה, "אנו חבים היום תיקון, שיתחיל את המסע של כולנו בדרך האמת והישר" והוסיפה כי "גם אם לא נוכל עוד לרפא את הפצע לחלוטין, חובה עלינו לעשות את כל מה שביכולתנו לעשות כדי לתקן, לפחות במידת מה, את העוול שנעשה. לצד הפעולות הברוכות שנעשו על ידי הממשלה לפתיחת ארכיונים ולאפשר פתיחת קברים ובדיקות דנ"א לאיתור גורלם של יוצאי תימן, ההתנכלות לעוזי משולם היא פצע פתוח בלב החברה הישראלית". את מכתבה לאוחנה חתמה גמליאל ב "בטוחני, כי אתה קשוב לקול הזעקה שקם על מעשים שהיו. הענקת חנינה לרב משולם תהא הושטת יד אל פצועי העבר, יד של שלום שתענה באהבה".

נזכיר, כי בנובמבר האחרון פנתה השרה גמליאל לנשיא המדינה ולשרת המשפטים לשעבר איילת שקד בקריאה לחון את הרב משולם ז"ל לאחר מותו, תהליך שטרם הושלם עד לסיום כהונתה של שקד. נוכח זאת ולאור אפשרות ההמלצה הנתונה בידי שר המשפטים בנושאי חנינה, כאמור, פנתה גמליאל לאוחנה.

תגובה אחת
  1. חבל שנכתבה לא מציינת במה הורשע האדון משולם על מנת לספק מידע יותר מושלם לקורא.

    לא נראה לכם חשוב לציין במה הורשע?

השארת תגובה