תיעוד: בכיר מפלגת 'כחול לבן' במערכת 'קו עיתונות'

על רקע ההתקרבות של מפלגת 'כחול לבן' למגזר החרדי הגיע הבוקר בכיר מפלגת 'כחול לבן' ושר הביטחון לשעבר ח"כ משה בוגי יעלון, לביקור מיוחד במערכת קבוצת התקשורת החרדית הגדולה 'קו עיתונות' בבני ברק

יעלון, סייר במערכת קבוצת התקשורת הגדולה במגזר החרדי 'קו עיתונות', שוחח עם ראשי המערכת, הכתבים ואנשי התוכן של המערכת על הקשר בין 'כחול לבן' למגזר החרדי. 

במרכז הסיור, קיים ח"כ יעלון ישיבת מערכת עם צוות בכירי הרשת, וביניהם הפרשן הפוליטי הבכיר עו"ד אבי בלום, העורך הראשי ישראל פריי, יו"ר הועדה הרוחנית הרב שמואל צברי, וצוות כתבי ועורכי עיתוני הרשת. 

שר הביטחון לשעבר יעלון שוחח עם המשתתפים על הקשר העמוק שלו עם המגזר החרדי, על סאגת חוק הגיוס, ועל הקואליציה העתידית עם המפלגות החרדיות לקראת הבחירות הקרובות לכנסת ה-22. 

"בתקופת כהונתי כשר הביטחון, אמר יעלון, הוכחתי שהדרך הנכונה להשתלבות בני העדה החרדית בצה"ל ובחברה היא על ידי עידוד ומתן אפשרות לשרת ולא על ידי כפייה ושיח של שנאה. בג"צ התערב שנה לאחר שסיימתי את כהונתי, משום שמשרד הביטחון לא ביצע את מלאכתו ולא עמד ביעד הגיוס", הוסיף.

10 תגובות
  1. מה זה הצגה של כחול לבן פתאום מתחילים להתחנף לדתיים על מה הם חושבים שהם באים לעבוד על הציבור בעניים

  2. עבודה בעניים על הציבור פתאום כחול לבן מתחילים להתחנף לדתיים מה קרה פתאום ההצגות השקריות התחילו

  3. איזה עניין יכול להיות לחרדים בכחול לבן ולכחול לבן אצל החרדים.זה נראה מדונה שהם מתקבצים ביחד,ונראה שכלול לבן תפסיד קולות ולא תרוויח קולות.

  4. כחול לבן מוכנים ללבוש שטריימל העיקר להעיף את נתניהו

  5. איפה לפיד?למה לא הצטרף ליעלון? ואיפה הנייר החתום שגנץ הבטיח שבו הדתיים יוכלו למלא מה שהם רוצים.?

  6. לעולם. הם יהיו עבור הקיבוצים. ודרכם לא דרך יהדות כי אם חילוניות גמורה אמנם. ביבי לא חרדי אבל דרכו יהודית

  7. יעלון, איך אתה ואיך 2 חבריך בעלי העבר והרקע המפואר יכולים להסכים לעוולה הזועקת שחרדי הולך לישיבה בגיל 18 ואם הוא נשאר שם עד גיל 24 הוא פטור משירות בצה"ל. עד גיל 24 אסור לו ללמוד מקצוע ולעבוד. זו עבירה! על פי החוק הקיים בשנת 2020 הגיל עוד יעלה ל26 (!). רבבות חרדים נותרים בישיבות בגילאי 21-24 רק כי אוסרים עליהם לצאת לעבוד ולרכוש מקצוע. וכל זאת כערך מרכזי במדינת ישראל.???????
    הבאמת אין גבול בפוליטיקה???? האם אתם ביבי??????

  8. היהפוך כושי עורו
    אים חשבתם שלומדי התורה חבורה של מסוממים ויאמינו לכם. עוד יעשו לכם בית ספר

  9. די כל הגנרלים לכו תהנו מהפנסיה ותנו לאנשים הנכונים לדאוג למדינה אתם קופצים מג'וב לג'וב ודי נמאס

  10. דעו לכם שליברמן מחכה, ובצדק, בפינה. ראו הוזהרתם

השארת תגובה