אמיר אוחנה: "נערך לתפירת תיק"

שר המשפטים החדש מבהיר את כוונותיו, ונערך לחשש שיתפרו לו תיק

מנדלבליט. צילום: דוברות משרד המשפטים.
מנדלבליט. צילום: דוברות משרד המשפטים.

בראיון שקיים אמש שר המשפטים החדש אמיר אוחנה לחדשות 2, סיפר אוחנה כי קיבל אזהרות רבות בנושא מאנשים ומקורבים, והבהיר: "אני נערך נפשית לדבר הזה. אני מקווה שזה לא יקרה.

במידה מסוימת אני מאמין שזה לא יקרה. אני לוקח את זה כאפשרות. אני מארח את זה כאפשרות אבל אני חושב שזה לא סביר".

אוחנה הדגיש בדבריו כי אינו מדבר על בעלי תפקידים בהווה בפרקליטות, והביא כדוגמה את מקרה יעקב נאמן: "לא תמיד צריך לצאת מנקודת הנחה שבמערכת יושבים מלאכים צחורים שמקבלים את החלטותיהם משיקולים מקצועיים בלבד".

בהמשך דבריו הבהיר את כוונותיו בתפקידו החדש, כך כשנשאל על אמירתו השנויה במחלוקת, לפיה לא כל פסיקה של בית המשפט צריך לקיים. כעת, כשמונה לשר המשפטים, אמירה זו מקבלת חשיבות מיוחדת. "טלי חתואל גרה בגוש קטיף. היא הגיעה לציר כיסופים ונורתה על ידי מחבלים שהגיעו עד הציר. מסתבר שהמחבלים הגיעו עד ציר כיסופים בחסות מספר מבנים, הצבא זיהה את המבנים כסכנה ביטחונית, ובג"צ למרות שאין לו מומחיות החליט למנוע את ההריסה".

דברים אלו גרמו היום לתגובות סוערות במערכת המשפטית מצד נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אמיר חיות, ומצד היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט.

תגובה אחת
  1. ‏כל ‏השופטים כמו חייטים, ‏תפרו לנתניהו תיקים. ‏אם זה לא נקרא תיק אז מה כן נקרא תיק? שכחתם מאיומים על עדים? ‏על האישה שהתלוננה נגד נפתלי אמרו לה אים לא תגידי שנתניהו שלח אותך אז תבלי בנווה תרצה, על ניר חפץ איימו שיהרסו לו את המשפחה , ‏אם זה לא תפירת תיק אז מה כן? ‏החוקרים ומיד . מנדלבליט ושי ניצן לכלא, רשעים מרושעים , ונבזים, קודם כל לחקור אותם , מקומם בכלא , לא נתניהו .

השארת תגובה