פרסום בגוגל 4 טיפים שחייבים לדעת

פרסום בגוגל 4 טיפים שחייבים לדעת
פרסום בגוגל 4 טיפים שחייבים לדעת
עכשיו באשדוד: דירה החל מ-1.100.000 ש"ח

קידום בגוגל נחשב כיום כדרך הבטוחה ביותר והמועדפת לייצור הכנסה מאתרי אינטרנט עסקיים. מנוע החיפוש, שכיום הוא הגדול ביותר בעולם ומתבצעים בו מאות מיליוני חיפושים בכל יום. בשנים האחרונות הבינו גם בעלי העסקים בעקשנים ביותר, כי העדר נוכחות ברשת האינטרנט בכלל ובמנוע החיפוש גוגל בפרט, פוגע באופן משמעותי בסיכויים להתפתחות עסקית ולהגדלת הרווחים והפרסום לעסק. עם זאת, הקמת אתר אינטרנט כשלעצמה איננה ערובה להצלחה. בשורות להלן נביא 4 טיפים חשובים שיסייעו לכל בעל עסק לשפר את הסיכויים שלו להפיק רווחים עבור העסק באמצעות אתר האינטרנט.

מהו קידום בגוגל, והאם הוא עדיף על פרסום ממומן בגוגל

המושג קידום בגוגל פירושו קידום אורגני של אתר האינטרנט במנוע החיפוש הגדול בעולם. קידום אורגני הוא קידום האתר, תוך שיפור מתמיד שלו והפיכתו לאתר בעל סמכות שהגולשים מעדיפים אותו על פני אתרים רבים אחרים, בתחום העיסוק הספציפי. ככל שתחום העיסוק הוא מאתגר יותר, כך הקידום האורגני חייב לביות מקצועי יותר, לצפות טוב יותר את ההעדפות של הגולשים ולתת להן מענה הולם. פרסום ממומן בגוגל הוא פרסום בגוגל תוך תשלום לחברת גוגל עבור הזכות להופיע בראש העמוד, בתחום הפעילות הייחודי של העסק. בניגוד למה שנהוג לחשוב, פרסום בגוגל איננו מונע את הצורך לבנות אתר אינטרנט איכותי, ידידותי לגולשים ושיש בו תכנים הרלבנטיים לתחום הפעילות העסקית שלו.  פרסום ממומן בגוגל משלים את הקידום בגוגל, ומומחים לקידום אתרים משתמשים בשתי השיטות כאחת, על מנת להביא לתוצאות העסקיות הטובות ביותר.

טיפים לקידום בגוגל.

מי שמצוי בתחום הרחב של קידום אתרים במנועי החיפוש, יודע שיש יותר ממאתיים פרמטרים שונים שלכל אחד השפעה מסוימת על המיקום של האתר במנועי החיפוש. עם זאת, מצאנו לנכון להביא כאן 4 טיפים שחייבים לדעת שבלעדיהם נדונה מלאכת הקידום מראש לכישלון.

תוכן, תוכן ועוד תוכן: הטיפ הראשון – את האינטרנט המקודם חייב להיות מלא בתכנים איכותיים, רלבנטיים וידידותיים לגולש. תוכן איכותי הוא דבר שאין לוותר עליו, ולעיתים מזומנות זהו ההבדל בין אצר איכותי לאתר סתמי.

מילות מפתח רלבנטיות: מציאת מילות המפתח הרלבנטיות הוא אולי המלאכה החשובה ביותר, שרק לאחריה ניתן להתחיל ולכתוב את התכנים לאתר. ככל שמילות המפתח הן ממוקדות וממצות יותר את האופי של האתר, כך יהפוך הקידום שלו לקל יותר. בתחומים תחרותיים מאד, כדאי לנסות ולמצוא מילות מפתח קרובות, שבהן התחרות קטנה יותר והסיכוי שגולשים יגיעו כתוצאה מחיפוש שלהן הוא גדול יותר.

כותרות: הכותרות הניתנות לדפי האינטרנט, הן הגורם שמלכתחילה מושך את הגולשים להיכנס לדף. לפיכך יש להשקיע מחשבה בניסוח נכון של הכותרות ושל תיאור הדף שגוגל יציג בפני הגולשים.

הנעה לפעולה: בחלק הזה באה לידי ביטוי באופן הברור ביותר המקצועיות של כותבי התוכן לאתר. הנעה לפעולה שנטועה במקום הנכון במאמר, עשויה לגרום לגולש שכבר הגיע אליו לבצע רכישה, או לכל הפחות להשאיר פרטים להתקשרות עתידית.

האמור לעיל הוא רק מקצת האמצעים לקידום נכון ויעיל של האתר, אבל יישם מלא ונכון שלהם מבטיח תוצאות כבר אחרי שמן קצר.

השארת תגובה