בן גביר: "הבאנו למעלה מ70,000 קול"

ראינו שאחת הפעולות המשמעותיות שנתניהו עשה זה להציע ליחימוביץ את תיק המשפטים. אסור לציונות הדתית להיות ילדת הכאפות של נתניהו וחייבים לשמור על נתניהו מימין"

צילום: בועז בן ארי/חרדים 10
צילום: בועז בן ארי/חרדים 10

עו"ד איתמר בן גביר התראיין בגלי צה"ל ליומן הצהריים של אמיר איבגי והתייחס להחלפת האשמות ההדדית בין ח"כ מוטי יוגב לבין השר לשעבר נפתלי בנט. בן גביר אמר לאיבגי כי: "אני מבין לחלוטין את הביקורת של ח"כ יוגב  וצריך להודות שאכן בנט נטש את הבית היהודי וגם חבר לרפורמים בכהונתו כשר החינוך, אך יחד עם זאת הסגנון של יוגב לא מקובל עלי וגם כאשר יש ביקורת היא צריכה להישמע בצורה אחרת".

באשר לחיבור של כלל הגורמים בימין כולל בנט אמר בן גביר כי: "דעתי האישית היא שלא צריך לפסול אדם באופן אישי, אבל אני כן סבור שחייבים להבהיר את הקווים האידיאלוגיים  וקווים אדומים. יש גם הבדל אם בנט הוא בראש או בנט הוא חלק ממחנה גדול, אבל בכל מקרה מזכירות עוצמה יהודית תצטרך לקבל החלטות אם נגיע לשאלות כאלה. מה שברור בעיני שחייבים להיות קווים אדומים לכל חיבור ומאידך שצריך להיות חיבור גדול וחייבים לשמור על נתניהו מהימין.

ראינו שאחת הפעולות המשמעותיות שנתניהו עשה זה להציע ליחימוביץ את תיק המשפטים. אסור לציונות הדתית להיות ילדת הכאפות של נתניהו וחייבים לשמור על נתניהו מימין".

באשר למיקומה של עוצמה יהודית בהיררכיה בין  מפלגות הימין אמר עו"ד בן גביר כי :"הבאנו יותר משבעים אלף קולות, לכולם ברור שלא יכול להיות שהראשון של עוצמה יצטרך להתפלל לחוק נורווגי, צריך לעשות חיבור גדול אבל תוך כדי יחס הגון וראוי לכל אחד ואחד והבנה שעוצמה צריכה לקבל נציגות מכובדת", לשאלת המראיין שאמר שבבית היהודי לא רוצים את עוצמה אמר בן גביר כי :" אני דווקא שמעתי את הרב רפי פרץ אומר שבזכות עוצמה הם נכנסו לכנסת, אבל בכל מקרה הייתי מציע לגורמים מסוימים בבית היהודי שאולי רוצים להקטין את הכוח שלנו לקראת המשא ומתן, להבין  שבסוף בסוף הבית היהודי לא יכולים להישאר עם חמישים מצביעים ועם סניף קרית אתא . צריך ללמוד לקח מהפעם הקודמת, לבוא ביותר צניעות וענווה  ומי שהתחבר ניצח".

השארת תגובה