צפו: ניסו להבריח לעזה, חומרים לייצור טילים

הותר לפרסום: סוכל ניסיון הברחת חומרים לייצור טילים של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה

חבלנים בהוצאת רקטת הקסאם. צילום: דוברות שדות נגב
חבלנים בהוצאת רקטת הקסאם. צילום: דוברות שדות נגב

ב-11 במאי 2019, שני כלי שיט פלסטינים נכנסו לשטח האסור לכניסה בדרום רצועת עזה, תוך הפרת ההוראות הביטחוניות והנחיות זרוע הים. לוחמי זרוע הים פעלו לעצור את כלי השיט. הכלים נתפסו וארבעת החשודים שעליהם הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

מהחקירה בשב"כ עולה כי החשודים היו בדרכם מרצועת עזה לכיוון חוף סיני שבמצרים כחלק מניסיון הברחה של חומרים אסורים, 24 חביות "פיברגלס" לשטח הרצועה, אשר משמשים את ארגון הטרור חמאס לייצור טילים.

כמו כן, כתב האישום שהוגש כנגד החשודים מייחס להם ביצוע עבירות של חברות בארגון הטרור חמאס, קשירת קשר לרצח שהינו מעשה טרור, אימונים והדרכה למטרות טרור, ניסיון למתן שירות לארגון טרור ועבירות נוספות.

סיכול ההברחה שבוצע בשיתוף פעולה של לוחמי זרוע הים ביחד עם גופים נוספים בצה"ל וכוחות הביטחון, פגע ביכולותיו של ארגון הטרור חמאס והינו חלק מהמאמץ המתמשך לסיכול פעילות טרור מכל סוג נגד אזרחי מדינת ישראל.

מפקד הזירה הימית הדרומית, אלוף-משנה יובל אילון, אמר: ״אנו מציבים במרחב הימי של רצועת עזה גבולות ברורים. גבולות המאפשרים לדייגים תמימים להתפרנס מפרי עמלם, ובה בעת למגר את מאמצי ארגוני הטרור המאיימים לפגע באזרחי מדינת ישראל באמצעות התווך הימי. לוחמים ומפקדים מסורים ומקצועיים פועלים יומם וליל על מנת לקיים את בטחונה של ישראל בגבולותיה הימיים, וכך היטיבו לעשות לוחמי פלגה 916 בשילוב מערכי השליטה והמודיעין, עת סיכלו ניסיון הברחה מסוכן לתוככי רצועת עזה".

תגובה אחת
  1. את הסיכולים התקשורת השמאלנית לא רואה מה שמעניין אותם זה מה מר נתניהו שותה ומה צבע השתיה אפסים

השארת תגובה