עשרות אלפי בהמות צפויות למות!

השביתה שפרצה אמש במשרד החקלאות מובילה לפגיעה קשה בעשרות אלפי קורבנות – דווקא אלו שגם דבר יום ביומו נפגעים באורח קשה על ידי משרד החקלאות והתנהלותו

משלוחים משרד החקלאות
משלוחים משרד החקלאות

בימים אלו עושות דרכן לישראל ארבע אניות עמוסות בכ 40,000 בעלי חיים (ע"פ הערכות זהירות) מאירופה ומאוסטרליה. על אף כי ידוע כי האניות בדרכן ויגיעו החל מיום שישי הקרוב 7.6.19, הכריזו עובדי משרד החקלאות על שביתה החל מיום רביעי, 5.6.19 ובכלל זה בנמלים.

עד בדיקה של וטרינר מטעם משרד החקלאות, לא נפרקות האניות, ודבר זה צפוי למנוע את פריקת האניות כך סתם, בשיא החום. רק בשבועות האחרונים סבלו אלפים רבים של עגלים וטלאים מכך שלמרות שמשרד החקלאות אוסר על פריקה בשבת, הוא מאשר לאניות להגיע בשבת. בשני מקרים שונים, בנמל אשדוד ובנמל מספנות ישראל שבחיפה, המתינו אלפים רבים של בעלי חיים 30 ואף 36 שעות בצפיפות קשה וללא איוורור ראוי.

עכשיו, בנוסף על כך, הכריז המשרד החל מאמש על שביתה. כל זאת בצל עלייה אדירה של 24% במספר העגלים שהגיעו השנה לישראל, ביחס לשנה שעברה, שהייתה שנת השיא במשלוחים החיים. במהלך המסע כלואים בעלי החיים הצעירים בצפיפות רבה כאשר לעגל מוקצה בממוצע מטר רבוע אחד ולטלה 30 סמ"ר רבועים בלבד.

ירון לפידות, דובר ארגון ישראל נגד משלוחים חיים אומר "פנינו למשרד החקלאות ולחברי כנסת בניסיון לקבל מענה. בעלי חיים הם לא סחורה אך משרד החקלאות מתייחס אליהם כסחורה דוממת. איך יתכן כי המשרד האמון על סחר נפשע זה, אמון גם על חוק צער בעלי חיים?

כיוזמים ומובילים של המאבק, אנו ממשיכים לפעול להפסקה מוחלטת של המשלוחים החיים לישראל. היום, יום חמישי 6.6.19 אנו עורכים בכיכר הבימה מיצג המראה את קצה הקרחון של מה שבעלי החיים עוברים. כולם מוזמנים לבוא ולראות בעיניים שלהם איך הסטייק מגיע לצלחת"

4 תגובות
  1. כאילו לא מספיק שבעלי החיים האומללים והמופלאים הללו עוברים צער בעלי חיים נוראי והתעללויות מפלצתיות מהרגע שהם נולדים ולאורך כל מסעותיהם עד לצלחותיכם – מגבירים את הצער, הסבל והרשע עוד יותר.
    מעשי שטן!!

  2. רגע, ולשם מה נראה לך שהם הגיעו לארץ הקודש? לחגוג בר מצווה?
    ה הגיעו כדי להירצח כאן, כדי שיהיה לכם טעים.
    וכבונוס הם טולטלו מספר שבועות בים סוער, והגיעו לשביתה בנמל, כדי שקדודתם כאשר יירצחו תהייה גדולה יותר

  3. אלוהים רואה הכול וכל מי שפוגע בחיה זה יפגע בו כמו בומרנג בלי צל של ספק

  4. "אָסוּר מִן הַתּוֹרָה לְצַעֵר כָּל בַּעַל חֵי. וְאַדְּרַבָּא, חַיָּב לְהַצִּיל כָּל בַּעַל-חַי מִצַּעַר, אֲפִלּוּ שֶׁל הֶפְקֵר, וַאֲפִלּוּ שֶׁל נָכְרִי.
    ???

השארת תגובה