פגישת עבודה ללא בורקסים

אֶפְשָׁרִי בָּרִיא – התכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים מגיעה לבני ברק • חבר המועצה עו"ד משה מורגנשטרן: "אנחנו אמנם בתחילת הדרך ויקח זמן עד שנראה את כל תושבי העיר בכושר ואוכלים רק בריא, אבל גם רומא לא נבנתה ביום אחד"

בריא
בריא

חבר מועצת עיריית בני ברק עו"ד משה מורגנשטרן המחזיק את תיק הבריאות, מקדם הבאת תוכנית אפשרי בריא לטובת תושבי בני ברק.

אֶפְשָׁרִיבָּרִיא היא תוכנית לאומית לקידום חיים פעילים ובריאים בישראל. כחמישים רשויות מקומיות הצטרפו לתוכנית זו, אך אף רשות מקומית חרדית לא עשתה זאת עד כה, בני ברק היא הראשונה.

לדברי מורגנשטרן, "מטרת התוכנית היא לקדם פעילות גופנית, תזונה נכונה, הפחתת עישון ויתר הנושאים הכה חשובים לבריאות תושבי העיר ראש העיר גיבה את המהלך וחתם על מחייבות של העיר לכך. בעקבות כך, התחלנו להעסיק עובדת שתקדם את נושאי הבריאות בעיר ובסיוע כלל מחלקות העירייה, השבוע התקיימה ישיבת עבודה ראשונה בהשתתפות נציגי משרד הבריאות ומספר רב של ראשי מחלקות בעירייה שהביעו נכונות ומחויבות להצטרף למהלך".

מרגנשטרן מציין כי "אנחנו אמנם בתחילת הדרך והמלאכה רבה היא וקשה, ויקח זמן עד שנראה את כל תושבי העיר בכושר ואוכלים רק בריא, אבל גם רומא לא נבנתה ביום אחד. ואחרי הפגישת עבודה אני ממש מעודד, אנחנו בדרך הנכונה".

ובבחינת נאה דורש נאה מקיים, אפילו הכיבוד בפגישת עבודה היה כולו על טהרת הבריאות. מי שחיפש בורקס או עוגה היה צריך ללכת למקום אחר.

 

השארת תגובה