קבוצת בריל רכשה את runy – במיליון ש"ח

שחר תורג'מן יור קבוצת בריל צילום אסף לוי
שחר תורג'מן יור קבוצת בריל צילום אסף לוי

קבוצת בריל מדווחת הבוקר (יום ב), כי רכשה את פעילות אתר הסחר האלקטרוני runy, מהשותפים אוהד שינה (יזם ומקים האתר) וערן ניסן (בעלים של חברת מחסני הנעלה), שכל אחד מהם החזיק 50% מהאתר.

אתר runy נחשב לאחד מהאתרים המובילים במדינה למכירת נעליים, עם מחזור פעילות שנתי של כ 5 מיליון ₪.

במסגרת העסקה קבוצת בריל רכשה 80% מהחברה החדשה, בעלות של 1 מיליון ₪, ואוהד שינה יחזיק ב 20% מ runy. עפ"י ההסכם תיפתח חברה חדשה תחת השם: runy fashion.

רכישת אתר runy מתבצעת לאחר שהשיקה קבוצת בריל לפני כשנה את אתר הנעלים הגדול בישראל: step in , שהצטרף לאתר הסחר של נאוטיקה וטימברלנד אשר גם בבעלות הקבוצה ולאחר שחידשה את אתרי הבית של המותגים : גלי , לי קופר וניין ווסט, והפכה אותם לאתרי תדמית שניתן גם לרכוש דרכם מוצרים.

גם באתר runy תיישם קבוצת בריל בעתיד הקרוב אלמנטים חדשניים המשולבים כבר באתר step in , בין היתר יתאפשר: תשלום של הלקוח רק לאחר קבלת המוצר, ובמידה ולא ירצה יוכל להחזיר, חיבור למועדון הלקוחות של הקבוצה כ 500,000 חברים ,רכישה באמצעות נקודות שנצברו ברכישה בסניפים ובאתר משלוח תוך שלושה ימי עסקים וחיבור מלא לרצפת מכירה של קבוצת בריל עם מעל 200 סניפים בפריסה ארצית , עם יכולת החזרה ואיסוף בנקודות המכירה השונות.

לדברי שחר תורג'מן, יו"ר קבוצת בריל: "בריל מחזיקה במגוון רחב של מותגי אופנה מובילים, ומתמחה ושולטת בתחום ההנעלה בישראל . במסגרת תוכנית אסטרטגית רחבה, שמנו לעצמנו מטרה להוביל גם בתחום דיגיטל ו ה – E-COM בישראל.

לדבריו: "לאחר שהשקענו והקמנו אתרי סחר בתחום ההנעלה והאופנה, המהלך המתבקש הבא הוא רכישת אתר סחר מוביל בתחום ההנעלה כמו RUNY , וכך להשלים מהלך אסטרטגי ולהפוך להיות קבוצת האופנה המובילה בתחום ההנעלה גם בקמעונאות ( (off line וגם בעולם ה – E-COM (on line) .

אוהד שינה מסר: "אני שמח להצטרף לקבוצת בריל , קבוצת האופנה הגדולה בתחום ההנעלה בישראל, אני משוכנע שהחיבור לקבוצה יהפוך את אתר runy לאתר המוביל בישראל בתחומו."

קבוצת בריל תעשיות נעליים, נסחרת בבורסה ונחשבת כיום לאחת מהקבוצות הגדולות בישראל בתחום ההנעלה והאופנה. הקבוצה פועלת בייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים. הקבוצה מפעילה סה"כ כ 211 חנויות ברחבי הארץ, בניהם את רשת Nine West, רשת Gali, רשת Solog, רשת Lee cooper ורשת Show off. כמו כן היא מייבאת ומשווקת לישראל מותגים בינלאומיים כמו: Guess, Marc Fisher, Easy Spirit, Anne Klein, Kendall& Kylie, Hush Puppies ועוד….

השארת תגובה