מרגש: תפילת 30 ילדי 'לב מלכה'

80 ילדים חולי סרטן עלו להתפלל על ציון הרשב"י במירון בפעילות של מתנדבי ארגון 'לב מלכה' עלו 80 ילדים חולי סרטן לשפוך שיח בציון הרשב"י במירון בל"ג בעומר

לב מלכה במירון
לב מלכה במירון

במשך מספר שעות עמלו מתנדבי 'לב מלכה' בתיאום מלא אם כוחות הביטחון והמשטרה, על השלמת מבצע 'תפילת הילדים'. בשל החום הכבד נערכו מתנדבי 'לב מלכה' מבעוד מעוד עם ציוד מותאם להעלאתם של הילדים חולי הסרטן לתפילה מיוחדת בציון הרשב"י. עין לא נותרה יבשה אל מול המחזה המרגש של 80 ילדים חולים שחלקם מרותקים לכיסאות גלגלים, נושאים תפילה לקב"ה, שיחוס וישלח רפואה שלמה לכל חולי עמו ישראל, בזכותו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי.

לקראת המבצע המיוחד, התקיימה פגישת עבודה בין הנהלת ארגון 'לב מלכה' בראשות יו"ר הארגון הרב אהרן ליב אברמן עם מפקד מירון במשטרת ישראל- תנ"צ מיכה טובול. במהלך הפגישה סוכמו דרכי הפעולה של המתנדבים שיוכלו לעלות בבטחה את הילדים לציון הקדוש. במהלך המפגש עלה הנושא של החום הכבד ששרר בל"ג בעומר, והדרכים להבטיח את שלומם של הילדים החולים גם בחום הכבד. מפקד המשטרה הנחה את השוטרים במקום להקל ככל שניתן על המתנדבים ולאפשר מעבר חלק של הרכבים עד הנקודה הקרובה ביותר לציון, במטרה לחסוך מהילדים החולים חשיפה מזיקה לשמש.

הרב אהרן אברמן, יו"ר ארגון 'לב מלכה': "מידי שנה אני מקבל פניות ממספר ילדים החולים במחלה וחפצים להגיע להתפלל בציון רבי שמעון בר יוחאי ביום ההילולא, אך בשל ריתוקם לכיסאות גלגלים לא יוכלו לעשות זאת באמצעות אוטובוסים או רכבים פרטיים המגיעים עד החניונים שבתחתית ההר לציון הרשב"י ומשם נאלצים רבבות האנשים המגיעים למקום לצעוד רגלית אל הציון הקדוש בראש ההר, ובפרט השנה בחום הכבד המכביד עוד יותר את ההליכה. אני קורא לכל ההורים לילדים חולי סרטן שבאים עם הילדים להתפלל במירון, שיפנו אלינו ואנחנו נסייע להם לעלות עם הילדים עד לציון הרשב"י. זאת בשל הסכנה שיש לעלות ברגל בחום הכבד שאמור להיות השנה בל"ג בעומר במירון"

בהנהלת ארגון 'לב מלכה' ביקשו להודות לתנ"צ מיכה טובול על פעילותו ועזרתו הרבה למען הילדים החולים כל ימות השנה ובל"ג בעומר בפרט.

השארת תגובה