לקראת הקיץ: הגנה על עור הפעוט בבית ובחוץ

חברת התרופות "כצט" (CTS) מציגה את סדרת המוצרים לקראת הקיץ: "טפטפים בייבי-באזז" ♦ סדרת מוצרים בעלת רכיבים ירוקים על בסיס שמן ציטרונלה, להגנה על עור הפעוט בבית ומחוצה לו

סדרת מוצרי טפטפים בייבי באזז | צילום: אפרת אשל
סדרת מוצרי טפטפים בייבי באזז | צילום: אפרת אשל

חברת התרופות "כצט" (CTS), המציעה את קו המוצרים הרחב לפעוטות, מציגה לקראת תקופת הקיץ החמה מציגה את "טפטפים בייבי-באזז": סדרת מוצרים בעלת רכיבים ירוקים על בסיס שמן ציטרונלה, להגנה על הפעוט בבית ובחוץ, היחידה המותרת לשימוש כבר מגיל 3 חודשים.

הסדרה הייעודית מכילה תערובת ייחודית של שמנים טבעיים היפו-אלרגניים אשר נבדקו קלינית ומותאמים גם לעור רגיש, ללא פרבנים, ללא SLS, ללא חומרי הדברה ובעלת רכיבים ירוקים, דוגמת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון ושמן גרניום הידועים ביעילותם ומתאימים במיוחד לשהייה מחוץ לבית ובטבע. לכן, "בייבי באזז" הינה הסדרה היחידה בישראל המותאמת לפעוטות כבר מגיל 3 חודשים.

הסדרה כוללת ארבעה מוצרים:

  1.  "בייבי-באזז רול-און" – מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון ושמן גרניום. מועשר באלוורה, אלנטואין, ויטמין E ותמצית צמח הנים, להרגעת העור במקרים של אדמומיות ופריחה. 80 מ"ל.
  2. "בייבי-באזז מגבונים" – מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב לימון ושמן גרניום. מועשרים באלוורה, אלנטואין, ויטמין E ותמצית צמח הנים, להרגעת העור במקרים של אדמומיות ופריחה. 20 מגבונים באריזה אישית.
  3. "בייבי-באזז שמנים ארומטיים" לסביבת הפעוט, מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון, שמן גרניום ושמן פפרמינט הידוע ביעילותו ומתאים במיוחד לשהייה בבית ומחוצה לו, לטפטוף בסביבת הפעוט. 10 מ"ל.
  4. "בייבי באזז אפטר-ג'ל" להרגעת העור במקרה של גירויים ולהגנה. מכיל אלמטואין, תמצית צמח הקמומיל וציטרונלה.
  • מחיר מומלץ לצרכן : 19.90-32.90 ₪.
  • להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ללא מרשם רופא.

סדרת "טפטפים" הינה "סדרת אחות" לסדרת "טיפטיפות" הוותיקה של "כצט" והיא נהנית מהידע הרב שצברה "כצט" בתחום המוצרים לפעוטות.

השארת תגובה