פרטנר זוכה בתחרות השירות היוקרתית של המרכז הישראלי לניהול

פרטנר זוכה בשירות
פרטנר זוכה בשירות

לפני כמעט שנתיים הושק שירות פרטנר TV, ועכשיו מתברר שאחת הסיבות להצלחה הגדולה היא ההשקעה של פרטנר בשירות הלקוחות, דבר שהיה חסר מאוד בשוק בשנים האחרונות.

בכנס שירות וחוויית לקוח של המי"ל שהתקיים אתמול באולם LAGO בראשון לציון, קיבל איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, את הבשורה על הזכייה של פרטנר TV בתחרות השירות היוקרתית של המרכז הישראלי לניהול.

בין נימוקי השופטים לזכייה: המהלך האסטרטגי בו תכנון והשקעה בשירות לקוחות הביאו לשינוי בדפוסי הצפייה בישראל. בפרטנר זכו בזכות הקמת מערך נרחב של נציגים, טכנאים, ותמיכה לקראת ההשקה של השירות, וכן בזכות השקעה בטכנולוגיות שפותחו בחברה לייעול תהליכים והקדמת ביקורי טכנאי ומענה ללקוח.

השארת תגובה