כ-10,000 נוסעים מבירת עילית למירון

בכניסה לעיר נסגר נתיב תחבורה ציבורית למירון • מאות ילדי "חלאקה" מביתר זכו לתמונות סטודיו חינם – מתנת העירייה • ובמתנ"ס העירוני נערכה כמדי שנה הקרנת מעמדי ההדלקות במירון

לג בעומר בביתר עילית
לג בעומר בביתר עילית

בעיריית ביתר עילית מסכמים בסיפוק מבצע ל"ג בעומר תשע"ט – עם מספר הנוסעים למירון הגדול ביותר בתולדות העיר – כ-10,000 תושבים שנסעו , בחסדי השם, הלוך ושוב ללא תקלות.

גם השנה ההצלחה נבעה מתכנון קפדני ומשולב של כלל הגורמים בעיר. את המעקב אחרי הפרויקט, כולל בשלבי התכנון המוקדם ליווה אישית ראש העיר מאיר רובינשטיין, בכדי למנוע כל בעיות ותקלות.

כפי שהיה בשנה שעברה, דרשה העירייה ממשרד התחבורה, כי חברת 'קווים – עילית' היא שתנהל ותהיה אחראית על מערך ההיסעים של 'נתיב אקספרס' מביתר למירון בל"ג בעומר, ע"מ לוודא הענקת שירות מקצועי כראוי לתושבי ביתר, דרישה שנענתה בחיוב גם על ידי חברת קווים עילית, לאור בקשת רה"ע, שהודה על כך בחום להנהלת החברה.

כמו"כ, הונהגו בכניסה לעיר הסדרי תנועה מיוחדים בל"ג בעומר, כולל נתיב תחבורה ציבורית, שהיה סגור אך ורק עבור מערך ההיסעים למירון, בכדי לאפשר העלאת נוסעים מהירה ויציאה חלקה של האוטובוסים לדרכם.

כמה שבועות לפני ל"ג בעומר, נערכה בעירייה פגישה רבת משתתפים, בהם נכחו מנהלי האגפים בעירייה, חברת התחבורה, נציגי המשטרה, כיבוי אש וארגוני ההצלה. בפגישה סוכמה חלוקת התפקידים השונים בעיר בין כלל הגופים, החל משלב הכנת המדורות ועד לסיום המבצע במוצאי ל"ג בעומר.

כך למשל, בסיורים משותפים לקראת ל"ג בעומר סומנו המדורות המסוכנות, שהוקמו בסמוך לבתים, קווי חשמל, או מפגעים אחרים. פקחי העירייה הצמידו למדורות מודעה מסודרת בה התבקשו הילדים להעביר את המדורה למקום בטוח יותר.

עבור ילדי החלאקה של העיר, דאגה העירייה למתנה מיוחדת: צילום סטודיו חינם מיוחד וחגיגי, בעמדת צילום מיוחדת על רקע ציון רשב"י, שהוקמה במתנ"ס העירוני. ילדי החלאקה גם זכו למגנט מתנה עם תמונתם.

כמו"כ נערכה בתמיכת העירייה תהלוכת ל"ג בעומר של חב"ד, אירוע שנחגג ברוב פאר והדר בהשתתפות אלפי ילדים מהעיר, שזכו לפרסים נאים בתהלוכה חגיגית ומושקעת במיוחד.

גם עבור הנשים והילדים שלא יכלו לנסוע מירונה, דאגה העירייה כמדי שנה להקרנה מיוחדת במתנ"ס, עם כל מעמדי ההדלקה במירון, כדי שכולם יוכלו להצטרף מרחוק ולראות את הקולות ורגעי ההוד מציון הרשב"י, הוּא יַמְלִיץ טוֹב בַּעֲדֵנוּ, אֲדוֹנֵנוּ בַּר יוֹחָאי.

השארת תגובה